fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דור אביזרי בטיחות: הילדים שלכם בידיים הכי טובות

החברה הוותיקה לאביזרי בטיחות בדלתות ובחלונות מספקת מוצרים איכותיים, מעוצבים ומרשימים, שעומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר תוך התאמה מושלמת לתקן ישראלי ולתקנון משרד החינוך. המחירים נוחים והשירות מקצועי, אדיב ומהיר
המוצרים של דור אביזרי בטיחות
המוצרים של דור אביזרי בטיחות

דור אביזרי בטיחות, החברה הוותיקה בתחום מאז 1998, הפועלת מקרית ביאליק, מתמחה זה שנים רבות באספקה, התקנה והרכבה של אביזרי בטיחות לדלתות וחלונות במוסדות חינוך בכל רחבי הארץ.

אין דבר בעולם שחשוב להורים יותר מבטיחותם ומבריאותם של ילדיהם. הם דואגים לכך בסביבה הביתית מדי יום ביומו, שעה שעה, והם הכי רוצים להיות שקטים שכך גם בסביבה החינוכית.

לא בכדי פרסם משרד החינוך תקנות ברורות בנושא ומחייב את כל מוסדות החינוך – בתי ספר, גני ילדים, מעונות, צהרונים ופעוטונים – להתקין אביזרי בטיחות, הנדרשים לשמירת שלומם של הילדים, בין היתר גם בדלתות ובחלונות. מטרתם של האביזרים האלה היא אחת: לצמצם למינימום פגיעות בקרב ילדים, שעלולות לנבוע, בין היתר, מסגירת דלתות וחלונות על אצבעות ידיהם.

דור אביזרי בטיחות מציעה מגוון רחב של מוצרי בטיחות איכותיים, מעוצבים ומרשימים, שעומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר תוך התאמה מושלמת לתקן ישראלי ולתקנון משרד החינוך. היא נחשבת לאחת החברות המובילות והמקצועיות בענף מוצרי הבטיחות לילדים. עם לקוחותיה נמנים עיריות, מעונות פרטיים, גני ילדים, בתי ספר פרטיים, מועצות מקומיות, קיבוצים ועוד.

המוצרים של דור אביזרי בטיחות

דור אביזרי בטיחות מספקת אביזרי בטיחות לדלתות ולחלונות.

לדלתות היא מספקת מגן אצבעות, המיוצר בבית המלאכה של החברה בקרית ביאליק ומטרתו למנוע מילדים להכניס את אצבעותיהם לחריצי הדלת וכן גלגלים להאטת הסגירה ומגביל פתיחה לחלון – אביזר חשוב מאוד במיוחד בחלונות בקומות הגבוהות.

לדלתות מציעה החברה סטופר קפיצי, מעצור, בולם טריקה, אביזר הידראולי לבלימת טריקת הדלת, ואילו למדרגות – פסים נגד החלקה.

לאחרונה החלה החברה לשווק מוצר חדש – מנוע חשמלי לחלון עשן. זהו אביזר חשוב ביותר לשמירת בטיחותם של הילדים. המנוע, המחובר למרכזת כיבוי אש, הוא מוצר חובה במוסדות החינוך, שכן בזמן שריפה הוא פותח את החלונות באופן אוטומטי ומיידי ומאפשר לעשן להיתמר החוצה.

מחירים נוחים

אם אתם מנהלים מוסד חינוכי, מפעילים גן ילדים פרטי או מקיימים חוגים לילדים, זכרו שעליכם לעמוד בתקני הבטיחות למען שלומם של הילדים שבאחריותכם. דור אביזרי בטיחות היא בדיוק הכתובת שלכם.

אתם מוזמנים לפנות למשרדי החברה וליהנות ממוצרים איכותיים במחירים נוחים, ייעוץ מקצועי, שירות אדיב ומהיר ויחס אישי.

לסיכום: עצה חשובה להורים. רשמתם את הילד/ה לגן חדש? לפעוטון או לצהרון? הסתכלו סביב, בדקו וודאו שהילד/ה שלכם בידיים טובות ובטוחות. אתם לא מרוצים ממה שראיתם? הסבו את תשומת ליבו של האחראי. החוק מחייב אותו להתקין אביזרי בטיחות.

דור אביזרי בטיחות, קרן היסוד 30, קרית ביאליק | טל': 072-3252337, 052-6400481 | דוא"ל: dor2012dor@walla.com | שעות פעילות: א'-ה': 22:00-07:00; ו': 13:00-07:00 | רכישה גם באתר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות