fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוזרים לשגרה? הפועל עכו חידשה את אימוניה

אחרי יותר מחודשיים של השבתה עקב מגיפת הקורונה, הפועל עכו חזרה להתאמן לקראת חידוש הליגה ב-1 ביוני
כמה שהתגעגענו. המאמן אלי כהן בתדרוך לשחקניו

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו הייתה הקבוצה האחרונה שהוציאה את שחקניה לחל"ת (חופשה ללא תשלום), אחרי שכבר היה ברור שמדובר במשבר שעלול להתמשך זמן רב.

הפסקת הפעילות דווקא היטיבה עם הפועל עכו שחסכה לעצמה תשלום שכר של חודשיים וכן מענקים עבור צבירת נקודות. מצד שני, לא היו הכנסות משידורי הטלוויזיה וגם התמיכה העירונית מעוכבת עקב המצב הכלכלי הקשה בו נתונות הרשויות המקומיות. בכל מקרה, כבר עתה התבקשה הקבוצה להכין תכנית התייעלות לקראת העונה הבאה.

קרן בן נשר, מחזיקת זכויות הניהול: "לדעתי, אחרי השבתה של קרוב לשלושה חודשים, אין ערך ספורטיבי להמשך הליגה. השחקנים אומנם הוצאו לחופש, אבל אנחנו המשכנו לעבוד כדי להכין קבוצה לעונה הבאה". בן נשר, שתצטרך להתמודד עם מציאות כלכלית חדשה בעקבות מגפת הקורונה, כבר נערכת לעונה הבאה וביקשה מהמאמן אלי כהן, להכין רשימת שחקנים אותם הוא מעוניין להשאיר בסגל.

בתחילת השבוע חזרה הקבוצה לאימונים לקראת חידוש הליגה. כל שחקני הסגל התייצבו לאימונים מלבד חמישה שחקנים שלא שוחררו מהצבא: רז טוויזר, ידין לוגסי, ירין שרעבי, אליאב בן עמי ועומרי וגנר.

בן נשר: "החזרה לפעילות לוותה בהתרגשות, אבל גם עם לא מעט חששות. בכל זאת, השחקנים מתכנסים יחד וחלקם צריכים לחזור למשפחותיהם, ככה שהדאגה היא בהחלט טבעית ומובנת. מדובר במעמסה גם פיזית וגם נפשית לא קלה, אבל זו ההחלטה שהתקבלה ואין לנו ברירה אלא להיערך בהתאם".

משחקה הראשון של הפועל עכו יתקיים ביום שני (1 ביוני) בשעה 19:00, כשהיא תארח באצטדיונה את הפועל קטמון ירושלים.

קודם לכן, מתוכננים לקבוצה שני משחקי אימון: נגד הפועל חיפה (יום שלישי, 19.5) ונגד הפועל נוף הגליל (יום שלישי, 26.5).

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי! 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות