fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: המפסידה הגדולה של מגיפת הקורונה

הפועל עירוני כרמיאל יצאה למשבר הקורונה כשהיא במקום הראשון בטבלה. אז איך היא לא קיבלה את כרטיס העלייה לליגה ב' ותשחק גם בעונה הבאה בליגה ג'?
החגיגות היו מוקדמות מדי. שחקני הפועל עירוני כרמיאל צילום: באדיבות אלעד ז'אן

הפועל כרמיאל (ליגה ג')

המפסידה הגדולה של תקופת הקורונה היא כמובן הפועל כרמיאל, שעם הפסקת העונה צעדה בראש הטבלה. אולם, לפי החלטת ההתאחדות לכדורגל, מי שזכו בכרטיסי העלייה לליגה ב' הן הפועל צפת ומכבי שעב, למרות שערב ההחלטה על הפסקת העונה הן היו במקומות השלישי והרביעי עם נקודה אחת פחות מכרמיאל.

על פי המתווה שגיבשה ההתאחדות לכדורגל, שתי הקבוצות עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר היו אלה שהעפילו לליגה ב'. להפועל כרמיאל, שהיה לה כאמור משחק אחד יותר, היה שיעור הצלחה של 73.68%, בעוד שלצפת ולשעב היה שיעור הצלחה של 75.92%. חשוב לציין עוד, כי לסיום העונה נותרו שלושה משחקים, כשבין השאר היה אמור להתקיים מפגש בין כרמיאל לשעב.

החלטת ההתאחדות לכדורגל התקבלה בכעס רב בכרמיאל, ובאמצעות עו"ד אייל יפה, היא הגישה עתירה לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

על פי העתירה, ההחלטה מנוגדת לתקנון ובניגוד לעובדה שבשאר הליגות, העולות היו אלה שעם פרוץ נגיף הקורונה היו מדורגות במקומות הראשון והשני.

"מדובר בהחלטה שגויה ושערורייתית שפוגעת ברוח ההגינות בספורט", אמרו בכרמיאל.

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בראשות השופט בדימוס אמנון סטרשנוב, דן בעתירה ודחה אותה על הסף.

"בכורח הנסיבות, שמקורן במגפת הקורונה, לא מצאנו כל פגם בהוראת השעה שפרסמה ההתאחדות לכדורגל לעניין קביעת העולות לליגה הגבוהה על פי אחוזי ההצלחה והיא סבירה, צודקת ומתקבלת על הדעת", נכתב בהחלטה.

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי! 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות