fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קיץ של העולמות בנהריה: סטטיק ובן אל, עדן בן זקן, אביב גפן, טונה, מרגול, שימי תבורי ועוד

ביום חמישי הקרוב (30.6.22), יפתחו אירועי הקיץ בנהריה עם מופע של סטטיק ובן אל. במהלך הקיץ יופיעו על במת המזח בטיילת אומנים והרכבים בולטים ובהם: עדן בן זקן, אביב גפן, יסמין מועלם, אושר כהן, נרקיס, טונה, רביב כנר, היהודים, מרגול, בועז שרעבי, שימי תבורי, מרסדס בנד ועוד. השנה יתקיימו אירועי 'ליל אהבה במזח', פסטיבל 'נהריה Vibes', אירועי אמפיטף לפעוטות וילדים ואירועי מדרחוב בגעתון- "נייט מרקט" לכל המשפחה - יש למה לצפות!
קיץ של העולמות בנהריה | עדן בן זקן- צילום: יח"צ, סטטיק ובן אל- צילום: משה נחמוביץ, אביב גפן- צילום: אלון לוין

נהריה חוגגת 'קיץ של העולמות' בתוכנית מרשימה וססגונית לכל המשפחה: האירועים יפתחו בחמישי הקרוב (30.6.22), במופע של הצמד המוביל סטטיק ובן אל שיחנכו את במת המזח החדשה בטיילת נהריה.

במהלך חודש יולי צפויים להופיע בעיר הצפונית גם אושר כהן ונרקיס, מרגול, בועז שרעבי ושימי תבורי במפגש קלאסיקות ים תיכוני ובחודש אוגוסט יתקיימו שני פסטיבלים: 'לילה אהבה במזח' עם יסמין מעולם, אביב גפן והתעויוט ו'נהריה Vibes'- פסטיבל בירה, אוכל והופעות Live עם אגם בוחבוט, רביב כנר, פול-טראנק, מרסדס בנד, עומר נצר, היהודים וטונה. את הקיץ יחתום מופע של זמרת העשור, עדן בן זקן.

קיץ של העולמות בנהריה | עדן בן זקן- צילום: יח"צ
קיץ של העולמות בנהריה | מרגול – צילום: יח"צ

בשדרות הגעתון, רחובה הראשי של העיר יתקיימו שלושה ערבי 'נייט-מרקט' בהם חלקו הדרומי של הגעתון יהפוך למדרחוב לילה קסום עם מיצגים, דוכנים צבעוניים, הפעלות ומופעים לכל המשפחה. בין השאר יעלו על הבמה המיוחדת שהוקמה על נחל הגעתון: להקת טיפקס, 'עודד פז והקסדות, 'הטברנס' ו'חתולי הרחוב' ואליהם יצטרפו הופעות של הרכבים ולהקות מקומיות.

באמפי הוותיק הממוקם בקצה המערבי של שדרות הגעתון, יפעל גם השנה מיזם ה'אמפיטף' עם מגוון מופעים מהמובילים בארץ לפעוטות, ילדים ולכל המשפחה מדי יום חמישי בשעה 18:30. השנה יעלו לבמה: 'חיפזון וזהירון', 'המופע של גיא פרידמן', ה'גברת שין שין', 'פיטר פן', 'חלטוריסטים ברמה', ו'כח הקצב'.

מדי יום שני בשעה 20:30 יתקיים באמפי געתון מפגש 'שנות הקסם'- ריקודי שנות ה-60 בהנחיית אלי לב וחברים ובימים רביעי ושבת יתקיימו הרקדות עירוניות בטיילת המזח עם המרקיד חיים מילשטיין. החל מ-19:30 הרקדות לילדים ומ-20:30 הרקדות למבוגרים. בימי שישי בין השעות 09:30-13:30 יתקיים בפסאז' פנורמה שבשדרות הגעתון ה'געתון מרקט' יריד אמנים מקומי.

קיץ של העולמות בנהריה | סטטיק ובן אל- צילום: משה נחמוביץ
היהודים | צילום: עומר קידר

בנוסף לאירועים בטיילת ובגעתון, יתקיימו בקיץ עשרות אירועים לילדים, נערים ונוער במרכזים הקהילתיים בנהריה ומגוון רחב של פעילויות לבני גיל הזהב בתשעת מועדוני הגמלאים הפזורים ברחבי העיר.

״השנה דאגנו ל'קיץ של העולמות' בנהריה, פעילויות, הצגות, מופעים ומאות אירועים לילדים, נוער, צעירים וכל המשפחה. אני מזמין את כולכם ליהנות משלל האירועים הגדולים במקביל לפעילויות, החוגים, הסדנאות וההפעלות שמתקיימות מדי יום וכמובן גם בחודשי הקיץ במרכזים הקהילתיים שלנו בכל רחבי העיר", ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי.

עדכונים על כל האירועים ניתן למצוא באתר עיריית נהריה, בדף הפייסבוק ובאינסטגרם של העירייה וכן, במוקד השירות העירוני 106 מכל טלפון, במקביל הופצה חוברת מידע על אירועי הקיץ לתיבות הדואר בכל רחבי העיר.

קיץ של העולמות בנהריה | אביב גפן- צילום: אלון לוין

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות