fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: שיטה חדשנית ללימוד אנגלית

ימית קרויצוירט מנהריה פיתחה שיטה ייחודית מסוגה בארץ ללימוד אנגלית בדרך חווייתית בעזרת כלבים. מוזמנים לצפות איך בדיוק זה עובד
EZdog | באדיבות ימית קרויצוירט
EZdog | באדיבות ימית קרויצוירט

שיטה חדשנית ללימוד אנגלית

אהבתה הגדולה של ימית קרויצוירט (31) סטודנטית לפסיכולוגיה מנהריה לבעלי חיים הובילה אותה ללמוד אילוף כלבים וכיום היא מדריכת כלבנות ומסייעת בטיפול רגשי באמצעות כלבים.

בנוסף, בשיתוף והנחיית צוות מקצועי בעל עשרות שנות וותק וניסיון בהוראת האנגלית פיתחה ימית שיטה חדשנית ומהנה ללימוד השפה האנגלית הנקראת EZdog.

ימית: "במהלך היום יום לא יוצא לנו לדבר את השפה ולכן במפגשים של EZdog אנו מדברים עם הכלב באנגלית בלבד ובכך מתרגלים בפועל את השפה, דבר אשר כמעט ולא קורה בשום מסגרת אחרת בחיינו".

EZdog היא שיטה המצעידה קדימה את תחום הוראת האנגלית ומשלבת בצורה ייחודית ולראשונה בישראל שחקן חיזוק בלתי צפוי – הכלב, חברו הטוב של האדם.

השיטה מבוססת על טיפול באמצעות בעלי חיים ומיועדת לכולם ובמיוחד לילדים אשר דרכי הלימוד הקונבנציונליות מביאות עימם קשיי ריכוז, תסכול וחוסר עניין עבורם.

הלמידה נעשית באמצעות משחקים, פעילויות ועבודה אקטיבית עם הכלב, כל אלה יוצרים קרקע בטוחה להבנה מהירה וקליטה טובה של החומר הנלמד.

 

ימית הכלבנית | באדיבות ימית קרויצוירט
ימית הכלבנית | באדיבות ימית קרויצוירט

לומדים אנגלית עם כלבים

ימית: "אני והצוות עבדנו עם השיטה במגוון מסגרות ומוסדות חינוך, עזרנו וליווינו תהליכים רבים של ילדים המתמודדים עם הפרעות קשב, חרדות, פוסט טראומה, הפרעות רגשיות וקשיים בין אישיים".

תכונותיו הייחודיות של הכלב בשילוב עם הדרכה מקצועית, רגישה וקשובה הופכת את EZdog לשיטה חדשנית ובטוחה להצלחה בלמידה.

במפגשים של EZdog התלמיד לומד את יסודות הכלבנות ועבודת מאלף הכלבים ברמה מקצועית תוך התחשבות והקשבה לצרכיו האישיים.

הקשר החיובי עם הכלבים מפתח חמלה, תחושת אחריות והקניית הרגלים נכונים ובריאים להתמודדות עם סיטואציות שונות, לשליטה עצמית ובניית הביטחון להצלחה.

ימית: "כאשר המשתתף מבקש מהכלב לעשות משימה מסוימת והכלב מצליח זה גורם למשתתף להרגיש שהוא יכול לעשות הכל, ובכך הוא מפתח את הביטחון העצמי ופנוי רגשית ללמידה".

 

 

מה החזון שלך?

"החזון של EZdog הוא להכניס את השיטה למערכות החינוך ולהוכיח שלכל תלמיד יש את הכלים להצליח לא משנה באיזו נקודת פתיחה הוא נמצא.

"אני מאמינה בעולם בו ילדינו לומדים תוך כדי פעולה, במקום לשבת מול לוח או מחשב, הם חווים את העולם מזווית ראייה לימודית וחינוכית ורוכשים כלים להתמודדות ולתקשורת נכונה.

הלמידה מתבצעת כאשר הילד מרגיש בטוח בעצמו וביכולתו ללמוד, העבודה עם הכלבים והקשר איתם נותנת לו את היכולת הזאת, זו יכולה להיות שפה חדשה או התמודדות עם אתגר מסוים.

הלמידה כשלעצמה פותחת בפני הילד עולם שלם של אפשרויות, ניסיונות והצלחות. הדרך היא אמנם ארוכה אבל כשיש כלב לצידך אין ספק שהיא הרבה יותר טובה".

 

צרו קשר!

באתר ezdogschool.wixsite.com/ezdog

בפייסבוק https://www.facebook.com/Ezdog.school/

באינסטגרם https://www.instagram.com/ezdog2019?r=nametag

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות