fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: חם וטרי מאולפן ההקלטות, צמד הזמרים העכואי שולי ומשה דיין בסינגל חדש

שולי ומשה דיין הזוג העכואי בחיים והצמד על הבמות, הוציאו מהלימון את הלימונדה וניצלו את ההשבתה מהמופעים עקב הקורונה להקלטת סינגל ראשון מקורי
שולי ומשה דיין| צילום: עומר שטיינברג, יוסי אקריש

שולי ומשה, הזוג העכואי על הבמה ומאחוריה כבר למעלה מ-21 שנה, עם היכרותם מצאו אהבה משותפת למוזיקה והפכו לצמד מצליח על הבמות ובחיים.

שולי ומשה הקימו משפחה חמה בעכו ובד בבד עם המוזיקה מגדלים 2 בנים מקסימים.

לאחר שנים של הופעות יום יומיות, שהתבססו בעיקר על קאברים ומופעי הצדעה לזמר הישראלי בארץ ובעולם ודווקא בתקופת הקורונה, החליטו השניים להגשים את חלומם הגדול ולהוציא פרי אהבה חדש – שיר מקורי משלהם.

הכותב ניר אמבר כתב את סיפורם המרגש של שולי ומשה ובאופן טבעי פנו לשמוליק נויפלד המלחין המצליח והחבר מעכו להלחנת והפקת השיר.

תקופת הקורונה המאתגרת הביאה עמה גם דברים טובים וגרמה להם להגשים את חלומם הגדול ולהקליט שיר מקורי.

וכך הם מספרים: ״אנחנו זוג שכל חייו משולבים במוזיקה, רגילים להופעות ללא הפסקה, מתפרנסים מזה ואוהבים את זה, אבל מעולם לא הוצאנו מוזיקה מקורית שלנו".

מוסיפים הדיינים: "כמעט שנה ללא עבודה בשל הוירוס שפגע קשות בעולם התרבות, הפכה אצלנו ממשבר להזדמנות וניצלנו תקופה מאתגרת לטובת הקלטת חומרים מקוריים ואנחנו מתרגשים ומרגישים שמסע חדש עומד לפנינו״.

ולסיום הדיינים משתפים: "תאהבו כל רגע כאילו הוא באמת הרגע האחרון בחייכם וכך תשמרו על הגחלת החמה לשנים ארוכות וטובות, כך שלא תהיה זו רק קלישאה של אהבה, אלא אהבה אמיתית״.

שולי ומשה דיין | צילום: עומר שטיינברג ויוסי אקריש

שולי ומשה מודים לצוות שעמל קשות על הפקת הסינגל וכלל את: ניר אמבר שכתב את המילים, שמוליק נויפלד שהלחין והפיק, תופים קרן טפרברג, בס מיכאל פרוסט, גיטרות עידן שניאור, קלידים, פסנתר ותכנותים שמוליק נויפלד, מיקס שמוליק נויפלד, מאסטרינג רונן הלל, הוקלט ומוקסס ע"י שמוליק נויפלד.

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות