fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פסטיבל מחול כרמיאל 2021 יוצא לדרך

פסטיבל מחול כרמיאל ה- 34 יוצא לדרך בתאריכים 27-29 ביולי 2021 - חגיגת המחול הגדולה ביותר בארץ. בין המשתתפים יופיעו שלומי שבת, עידן רייכל, אביהו מדינה ועוד מיטב אמני ישראל. תחרויות מחול מדהימות יתקיימו בהשתתפות כ- 10,000 רקדנים ורקדניות מהארץ והעולם.
שלומי שבת, עברי לידר רביב כנר נופר סלמאן בפסטיבל כרמיאל 2021 | באדיבות יח"צ

פסטיבל מחולות כרמיאל ה-34 יפתח ביום שלישי בתאריך 27.7 וימשך עד לתאריך 29.7 במשך שלושה ימים ולילות, ללא הפסקה, יתקיימו כ-100 הופעות ואירועים בהשתתפות כ- 10,000 רקדנים מהארץ והעולם.

מי שצפויים להתארח ולהופיע הם שלומי שבת שמארח את עברי לידר, רביב כנר עם להקת המחול של ארגון נכי צה"ל, עידן רייכל ואביהו מדינה, שפיטה, התקווה 6, להקת הבלט של ירושלים בביצוע 'כנר על הגג' , להקות האפרוחים בהנחיית טל מוסרי, טקס פרסי המחול הישראלי ושלושה ימים של הרקדות מסביב לשעון לנכים, עיוורים, ילדים.

יתקיימו הרקדות ענק מסביב לשעון 72 שעות של ריקודים ללא הפסקה, מתחם נשים – מופעים וסדנאות של אנרגיות אחרות לנשים בלבד, תחרויות מחול, עשרות מופעים ללא תשלום, מתחם לילדים ולכל המשפחה, מסיבות נוער ויריד ענק של דוכני מזון וסדקית. לפסטיבל צפויים להגיע כ- 250 אלף איש.

פסטיבל המחול 2021 כרמיאל יהיה מרהיב | צילום: דוד אלמוג

אמפיתיאטרון

יום שלישי 27/7/2021 | 21:00

מופע פתיחה – שלומי שבת מארח את עברי לידר – בהשתתפות מספר להקות מחול מרחבי הארץ.

מופע בתשלום.

שלומי שבת | צילום: גבריאל בהרילה copy

יום רביעי 28/7/2021 | 21:00

מופע מרכזי – קצת אחרת

קצב חוזר במרווחי זמן קבועים ומשתנים המגדירים את כל יחסי הזמן הוא מרכיב משמעותי במוזיקה במחול ובהשתתפות להקות מחול מכל הארץ. המופע קצת אחרת, פוגש את הישראליות שבנו, כשהקצב הוא חלק מהותי בחיי כל אחת ואחד מאיתנו. הרשו לעצמכם להקשיב לקצב פעימות הלב ולהנות ממופע מרגש ומלא הומור.

אומנים אורחים: התקווה  6, שפיטה'  ניקי גולדשטיין, להקת שקטק.

בימוי: דגנית רום וגדי ביטון

הפקה: איילת פרץ ודנה גורסקי

VJ:Visual Data

מופע בתשלום.

יום חמישי 29/7/2021 | 21:00

מופע נעילה – מעגלים מופע הכי ישראלי

ערב שכולו סיפורה של המדינה בהשתתפות להקות מחול מכל הארץ. מסע היוצא אל תחנות בחיי המדינה ומאיר בזווית ראייה שונה ייחודית ומרגשת, מעגלים של קהילות ותרבויות בניגונים ובתנועה.

בהשתתפות: להקת המחול הייצוגית של ארגון נכי צה״ל ולהקת נבחרת ישראל הפאראלימפית של ארגון נכי צה״ל.

אורח הכבוד: עידן רייכל

אומן אורח: אביהו מדינה

רביב כנר בביצוע לשיר 'רסיסים'.

מופע בתשלום.

היכל התרבות

יום רביעי 27/7/2021 | 19:00

מופע להקת ורטיגו -בכורה לפסטיבל מאת נעה ורטהיים – מחול מודרני

“פרדס” יצירה שנולדה בבית. בית הוא התכנסות שכולנו חווינו בתקופה האחרונה. עבודה שבה הגוף מתכנס לעצמו, מצייר את עצמו ומתחבר לרבדים הרוחניים שלו פנימה. פנימה של כל אדם/רקדן לתוך עצמו לצד הקשר שלו עם המארג המשותף.

מופע בתשלום.

יום רביעי 28/7/2021 | 11:00

ֵמעֵבֶר – הפקה מקור לפסטיבל –

מופע להקות מסתורי ומיוחד, המציג את כל מה שמעבר לתפיסתנו החומרית ונמצא בדמיון ובאמונה! בהשתתפות להקות המחול מרחבי הארץ.

מופע בתשלום.

יום רביעי 28/7/2021 | 16:30

להקת המחול המודרני – GEM  במופע בכורה לפסטיבל  GEMS OF GEM בכורה צפונית

הערב בסגנון ניאו – קלאסי עכשווי ובניחוח אירופאי  כולל קטעי מחול ומוסיקה נבחרים מתוך יצירות שונות  של הכוריאוגרף איגור מנשיקוב (סולן לשעבר בבלט ציריך , הבלט הישראלי , הבלט הלאומי של פולין ועוד) וכן מוסיקה מקורית של המלחין אודי ברנר, בביצוע להקת המחול  GEM-קבוצה ייחודית המונה 7 רקדנים סולנים מלהקות מובילות בארץ ובעולם. המופע כולל מוסיקה חיה לצ'לו בביצוע רומי קופלמן/ בן שיבולת.

מופע בתשלום.

מופעי מחול מרהיבים | צילום: דוד אלמוג

יום רביעי 28/7/2021 | 19:30

להקת המחול ליאור תבורי בכורה לפסטיבל במופע להקת MARS וחוזר חלילה. בכורה צפונית

יצירת מחול העוסקת באובדן ומתרחשת בזכרון של כולנו, כשמלחמה ברקע. היא מדלגת בין הסלון לשדה הקרב, משתעשעת עם הזמן. מכאן לשם, שוב ושוב. אתה רוצה לשכוח, אתה מנסה לשכוח, אתה מחכה שהמוח יעביר לגוף את הפקודה, אבל זה לא קורה. הכאב נספג בך בהכנעה. כמו הרגל. כמו החיים.

יום חמישי 29/7/2021 | 11:00

״שקטק-קצב בתנועה״ –  מופע לכל המשפחה, מולטימדיה אנרגטי המשלב מחול, מוסיקה חיה, קצב והרבה הומור.

על במה גדולה ובליווי מוזיקה חיה, משתתפי ״קצב בתנועה״ נעים בקלילות בין קטעים מוסיקאליים קצביים ,סגנונות ריקוד שונים ועבודת ווידאו אינטראקטיבית.

בקטעים מסוימים הרקדנים מתופפים על גופם ,משתמשים במקלות ואבזרים כגון סירים ומחבתות לייצור צלילים תוך כדי תנועה, ובקטעים אחרים זזים הרקדנים באנרגטיות בסגנון עכשווי. המופע בנוי כמסע לתוך עולם של צלילים ותמונות וויזואליות המתחיל בצלילים הפשוטים של תיפוף-גוף ומסתיים בתיפוף מאסיבי על תופים מוארים בעלי מראה עתידני.

"קצב בתנועה" נשען הרבה על תכנות תאורה מתקדם, עיצוב סאונד ושימוש אינטראקטיבי במסך ווידאו. בין סגנונות הריקוד במופע אפשר למצוא גם סטפס, היפ-הופ, ברייקדאנס ועוד. להקת הנגנים המלווה את המופע (תופים ,בס, קלידים) יוצרת מוסיקה מקורית וצליל חדש ומרגש.

מופע בתשלום.

כנר על הגג, הבלט ירושלים | צילום: מאיה אילטוס

יום חמישי 29/7/2021 | 16:30

כנר על הגג – בלט ירושלים (ניאו קלאסי) בביצוע להקת הבלט ירושלים

על המופע: "כנר על הגג" הוא מטאפורה יפה שהפכה לכינויו הבלתי רשמי של סיפורו של שלום עליכם על טוביה החולב וחמש בנותיו. ראשיתו בשנות ה-70 של המאה הקודמת, במחזמר "כנר על הגג" והסרט ההוליוודי שהופק בעקבותיו, על-פי הסיפור המרגש "טוביה החולב".

מקור השם "כנר על הגג" בסדרת ציורים בשם זה שצייר מארק שאגאל, ובהם תואר ביתו בוויטבסק בתקופת האימפריה הרוסית הצארית. לפי מארק שאגאל, הכנר מסמל את האופי האוניברסלי שלה ומרמז על המדיום שדרכו עובר המסר האלוהי.עלפי המסורת היהודית יצירתיות, העממית. הכנר היה תמיד דמות בולט חלק בלתי נפרד מטקסי לידת ילד, חתונה או הלוויה. צליל הכינור כמוהו כנשמתו של היהודי, וההליכה על הגג מסמלת את ההליכה על הקצה והצורך בשמירה על איזון ושיווי משקל. במצב זה של הליכה על הגג הנגינה קשה ומסוכנת ביותר.

מומלץ מאוד.

מופע בתשלום.

כנר על הגג, הבלט ירושלים | צילום: מאיה אילטוס

יום חמישי 29/7/21 | 19:00

להקת הפלמנקו הישראלית ״פלמקולאז״

בהפקה מיוחדת לפסטיבל – חגיגה ספרדית במיטבה, להקת הפלמנקו הישראלית. שילוב של פלמנקו מסורתי משובח לצד פרשנות אישית נועזת.

להקת הפלמנקו הישראלית במופע מסעיר חושים המקבץ את מיטב היצירות מרפרטואר הלהקה לכדי ערב ססגוני ומרטיט. הקולאז' שנארז בקפידה, משלב את מנעד הסגנונות הרחב של עולם הפלמנקו ומגיש אותם בניחוח אחר, עם אינטרפרטציות

אמנותיות ייחודיות. הערב מלווה במוסיקה חיה. ייחודה של הלהקה הוא בסגנון תנועה מודרני ומקורי ויצירת פרשנויות שונות, נרחבות וייחודיות לעולם הפלמנקו ובקו האמנותי, המשלב בתהליך היצירה יוצרים מתחומים שונים: מוסיקאים השותפים ליצירת מחול ומוסיקה מקורית; רקדנים מתחומי מחול שונים; זמרים, אמנים חזותיים, שחקנים ובמאי תיאטרון, ליצירת תיאטרון פלמנקו ועוד.

מופע בתשלום.

פארק אופירה

יום שלישי 27/7/2021 | 18:30

תוצרת בית – מופע להקות כרמיאל, להקות המחול הייצוגיות של כרמיאל, "כרמי מחול" מארחות את גופי המחול המקומיים במופע ססגוני, אנרגטי וסוחף.

אומן אורח: נופר סלמאן

נופר סלמאן | צילום: אלמוג גבאי

יום רביעי 28/7/2021 | 16:30

מצעד חוגים ולהקות, מצעד צבעוני ומקפיץ במיוחד. רקדני להקות המחול בשילוב חוגי ריקודי עם מרחבי הארץ צועדים ביחד.

*התהלוכה תוזנק ממרכז ברוך אל פארק אופירה

הפקה: מירי אקוני בשיתוף ארגון המרקידים

יום רביעי 28/7/2021 | 17:30

"מעגלים מעגלים"- הרקדת עולם המחול הישראלי

יום רביעי 28/7/2021 | 17:45

טקס פרסי המחול הישראלי בהנחיית אבנר נעים.

הטקס מתקיים זו השנה ה 3 . בטקס יוענק פרס מפעל חיים בשני תחומים: מחול ישראלי לבמה ומחול ישראלי עממי ( ריקודי עם). הפרס ינתן עבור פעילות של 25 שנה לפחות אשר תרומתה למחול הישראלי במובנה הרחב השאירה חותם על התחום ולאנשי מחול שתרמו וסייעו להתפתחות המחול לדורותיו.

יום רביעי 28/7/2021 | 18:30

ושוב איתכם – מופע להקות ותיקים בהנחיית משה בקר, מופע להקות 30+ מרחבי הארץ, ססגוני ומלא אהבה לארץ לנופיה למחול ולאדם באשר הוא. במופע יוענק פרס מפעל חיים בשני תחומים מחול ישראלי לבמה , ריקודי עם.

הטקס ייערך זו השנה הרביעית, הפרס יינתן עבור פעילות של 25 שנה לפחות אשר תרומתה למחול הישראלי במובנה הרחב השאירה חותם על התחום, ולאנשי מחול שתרמו וסייעו להתפתחות המחול לדורותיו.

בימוי והפקה: זאב קרן

יום חמישי 29/7/21 | 17:30

הרקדת הורים ילדים – לקהל הרחב

השירים והריקודים עליהם גדלנו, בהפעלת ריקוד לכולם ולכולן. הורים, ילדים, סבים וסבתות הצטרפו אלינו לבילוי משפחתי ישראלי.

יום חמישי 29/7/2021 | 18:00

״תנו לגדול בשקט״ – מופע להקות האפרוחים בהנחיית טל מוסרי

מופע מרהיב צבעוני עשיר ומלא תקווה בהשתתפות מאות רקדנים ילדים מלהקות האפרוחים מרחבי הארץ.

 

ללוז המלא והמפורט היכנסו לאתר "פסטיבל מחול כרמיאל"  >> לחצו כאן <<

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות