fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פסטיבל 'ליל אהבה במזח' בנהריה: אביב גפן מארח את דקלה

קיץ 2021 בנהריה ממשיך להיות עמוס באירועים. מחר (מוצאי שבת) יתקיים 'ליל אהבה במזח' עם אביב גפן המארח את דיקלה. עוד השבוע: ברביעי וחמישי יתקיים פסטיבל 'קולינהריה', ביום שני מיזם 'שנות הקסם' עם ריקודי שנות ה-60, בשלישי הרקדה לילדים ומבוגרים ובחמישי מופע לקטנטנים
אביב גפן | צילום: יח"צ (באדיבות עיריית נהריה)

אירוע "ליל אהבה במזח", ייערך בפעם השנייה בנהריה, ויתקיים מחר (מוצ״ש- ערב ט"ו באב), עם מופע מיוחד של הזמר והיוצר אביב גפן המארח את הזמרת דיקלה החל מ-20:45 בבמה המרכזית בטיילת המזח.

׳קולינהריה' – פסטיבל אוכל ומוסיקה יתקיים לראשונה במתחם חניון הטיילת בעיר ברביעי וחמישי 28-29.7 ויכלול מופעים של האמנים המובילים איתי לוי ועדן חסון לצד דוכנים ואווירה מיוחדת. השערים לפסטיבל ייפתח ב-18:30.

השבוע יצא לדרך לראשונה מיזם 'שנות הקסם' שיימשך כל הקיץ מדי יום שני ב-20:00 עם ריקודי שנות ה-60, ריקודי זוגות ומיטב הקלאסיקות לבני הגיל השלישי ולחובבי הז'אנר. בשלישי החל מ19:30 תתקיים הרקדה לילדים והורים ולאחריה הרקדה למבוגרים. בחמישי יארח מתחם ה'אמפיטף' את 'מונוטוני' – מופע קסמים תיאטרלי לילדים החל מהשעה 18:30.
עוד ביום חמישי החל מ-21:30 ג'אם המפרשית – הרכבים מקומיים עם מוסיקה בסגנונות שונים.

כל הפרטים על האירועים השונים, מופיעים באתר העירוני, בעמוד הפייסבוק ובעמוד האינסטגרם של העירייה וכן, יינתן מענה במוקד השירות העירוני 106.
הכניסה לאירועים חופשית, כולם מוזמנים!

הזמרת דיקלה | צילום: יח"צ
הזמרת דיקלה | צילום: יח"צ

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות