fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פסח בראש הנקרה: סיורי עששיות בליווי הדמויות התנכיות

אתר התיירות ראש הנקרה מזמין אתכם לשלל פעילויות משפחתיות לחג הפסח, בניהם סיורי 'יציאת מצרים' שיובילו שחקנים בדמות משה רבנו ופרעה, וסיורי עששיות בנקרות בשעות הלילה.
פסח בראש הנקרה | צילום: סטודיו A
פסח בראש הנקרה | צילום: סטודיו A

בימי חג הפסח באתר התיירות ראש הנקרה, ממשיכים את המסורת כאשר העבר התנכ"י של יציאת מצרים יתעורר לחיים עם שחקנים בדמויותיהם של 'משה רבנו' ו'פרעה מלך מצרים' שיסיירו עם המבקרים ויספרו בצורה חווייתית את סיפור יציאת מצרים וקריעת ים סוף.

הסיורים המומחזים יתקיימו בימי חול המועד פסח בין התאריכים 28.3-3.4 וייצאו בכל שעה עגולה בין 11:00 ל-16:00 סיורי 'משה ופרעה' במסגרת פעילות היום הינם ללא תשלום נוסף וכלולים במחיר הכניסה (מבוגר 48 שקלים, ילד 38 שקלים) לאתר התיירות ראש הנקרה, הכולל גם נסיעה ברכבל, מיצג אור-קולי וכמובן ביקור בנקרות. ניתן להעשיר את הביקור ולשלב גם טיולים עם רכבים חשמליים או אופניים לאורך טיילת החוף.

בנוסף לסיורים לאורך היום, לאחר רדת החשכה ייפתח האתר מחדש לסיורי עששיות ליליים משפחתיים בין הנקרות. הסיור כולל נסיעה לילית ברכבל המואר אל הנקרות הימיות וסיור מודרך בתוך הנקרות החשוכות לאור עששיות, נלמד כיצד נוצרו הנקרות ולמה דווקא כאן, נעלה על הגשר המפורסם שעליו עברה הרכבת המנדטורית שאף הובילה לארץ מעפילים, נשמע את הסיפור המרתק על הלילה שבו המחתרות פוצצו את גשר הרכבתו נצפה במיצג האור קולי.

הסיורים הליליים יתקיימו בתאריכים 28.3-1.4 החל מהשעה 20:00. הסיורים בהרשמה מראש בטלפון או באתר. עלות למבוגר 54 שקלים, עלות לילד (3-18) 48 שקלים. הפעילות מותנית בהרשמה של 40 משתתפים לפחות.

שעות פתיחת האתר בחוה"מ: 09:00-19:00 (כניסה אחרונה 18:00), ביום ו' ובערבי החג עד השעה 17:00 (כניסה אחרונה 16:00).

טלפון לפרטים נוספים 073-2710100

להרשמה באתר לחצו כאן!

 

פסח בראש הנקרה | צילום: ליאת הלוי-כהן
פסח בראש הנקרה | צילום: ליאת הלוי-כהן

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות