fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סגירת מעגל ,הנשיא התרגש לקבל את הספר," פתקים של תקווה", שנכתב לצוות בפנימייה על שם סבתו המנוחה.

הנשיא והסופר עם הספר, "פתקים של תקווה"   צילום: דוברות בית הנשיא

 

 "פתקים מעוררי השראה ברוח סבתי האהובה אשר פעלה ללא לאות למען ילדי ישראל"

נשיא המדינה , יצחק הרצוג, ארח בלשכתו את הסופר, המחנך והפובליציסט , עמנואל בן סבו, לרגל הוצאת הספר,

" פתקים של תקווה" .עמנואל, כיהן כשלושה עשורים כמנהל חינוכי בפנימייה טיפולית על שם סבתו של הנשיא, הרבנית שרה הרצוג, ע"ה. בספר כונסו עשרות פתקי עידוד וצמיחה מתוך אלפי פתקים שכתב עמנואל במשך השנים לעידוד והעצמת התלמידים והצוות הטיפולי והחינוכי.

 

נשיא המדינה ,יצחק הרצוג, קיבל בלשכתו בחמימות רבה ובלבביות את הסופר, המחנך והפובליציסט, עמנואל בן סבו, לרגל הוצאת הספר המיוחד," פתקים של תקווה" .

הנשיא , בתפקידו כשר הרווחה , היה אורח הכבוד בחגיגת בר ובת המצווה בפנימייה על שם סבתו , הרבנית שרה הרצוג, רעיית רבה הראשי של ארץ ישראל, הרב  יצחק אייזיק הלוי הרצוג, סבו של הנשיא.

הנשיא הרצוג , אשר חינוך ילדי ישראל,  טיפוחם וקידומם קרוב מאוד לליבו, שמח מאוד על הספר אשר הינו כינוס נבחר מתוך אלפי פתקי עידוד והעצמה.

הנשיא שיתף במפגש אודות מסירות הנפש של סבתו המנוחה, דאגתה לילדי ישראל, גיוס כספים להחזקתם חינוכם וקידומם. "אני בהחלט זוכר את המפגש בפנימייה  , עם הילדים והצוות, אני שמח על הוצאת הספר , הפתקים מעוררי השראה נכתבו ברוח סבתי האהובה אשר פעלה ללא לאות למען ילדי ישראל", אמר הנשיא הרצוג.

יצוין כי גם אביו המנוח, הנשיא השישי , חיים הרצוג ז"ל , ביקר בפנימייה על שם אמו בהיותו נשיא המדינה.

עמנואל בן סבו: " אני מודה מאוד לכבוד הנשיא הרצוג, אשר פינה מזמנו כדי לשוחח על חינוך ילדי ישראל בכלל וילדי פנימיות בפרט, הרוח המיוחדת שנשבה בשיחה מצד הנשיא נסכה תקווה גדולה לדור העתיד של העם היהודי."

הספר " פתקים של תקווה" , יצא לאור בהוצאת ספרי האיכות" עכשיו אפשר".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות