fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מונתה מנכ"לית חדשה לאשכול רשויות גליל מערבי

לי-את כהן, תושבת מצפה הילה, בעלת שני תארים בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית תחל היום את תפקידה כמנכ"לית אשכול רשויות גליל מערבי.
לי-את כהן | צילום: תומס סולינסקי
לי-את כהן | צילום: תומס סולינסקי

לי-את כהן, תושבת מצפה הילה, נשואה +4, בעלת תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית ותואר שני בהצטיינות במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית עם התמחות בהתנהגות ארגונית ושיווק, תחל היום את תפקידה כמנכ"לית אשכול רשויות גליל מערבי.

כהן תחליף את המנכ"לית היוצאת יעל רון בן משה. כהן, בוגרת תוכנית המנהיגות של קרן מנדל, ניהלה את המרכז הקהילתי במועצה אזורית מעלה יוסף וכיהנה כמנכ"לית משותפת בחברת עינב טכנולוגיות. כהן היא עובדת ציבור ותיקה ומסורה ואזור הגליל המערבי מוכר לה היטב.

"אני מאמינה ששותפות המבוססת על חזון משותף, על הערכה, על ערבות הדדית ועל אמון היא קרקע פורייה ליצירת שיתופי פעולה חזקים ומשמעותיים" אמרה כהן עם כניסתה לתפקיד. "אני בוטחת בפאזל הרב תרבותי, בו כל אדם וקבוצה מביאים לידי ביטוי את האמונות והרצונות שלהם, ובסנכרון העדין ביניהם שיוצר שלם הגדול מסך חלקיו. אני יודעת שאהבה היא הכוח המניע שמאפשר לנו לעשות למען האחר, ולדעת בוודאות שזו הדרך היחידה שתחזק ותקדם את האזור כולו. אני מאמינה ביתרון לגודל, בכוח של הקבוצה על פני היחיד וביכולת של האדם לעשות ולקדם את השלם. ערבות הדדית, כבוד לאחר, יצירתיות, עבודת צוות, למידה מתמשכת, פתיחות ושיח בגובה העיניים יחד עם אמונה בדרך, מיקסום יכולות ושאיפה למצוינות הם הערכים שמובילים אותי במהלך חיי האישיים והמקצועיים. אני אוהבת את הגליל המערבי!".

 

לי-את כהן | צילום: תומס סולינסקי
לי-את כהן | צילום: תומס סולינסקי

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות