fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הפחד לא ינהל אותי יותר"

אדווה אוחיון היא עורכת דין מצליחה בתחום הנדל"ן והמקרקעין ומוכרת לכם מתוכנית הרדיו "תוכנית הנדל"ן של הצפון" המשודרת ברדיו צפון. מה שאתם לא יודעים עליה הוא שהפחד הכי גדול שלה הוא הים ובאמצעות הגלישה, יחד עם המשפחה, הפכה עצמאית ובטוחה בעצמה והיא פשוט נהנית מהחיים
גולשת מקצועית | צילום: מיקי אלקובי
גולשת מקצועית | צילום: מיקי אלקובי

אדווה אוחיון (37) מנהריה, היא עורכת דין עם תוכנית נדל"ן מצליחה ברדיו צפון, נשואה מזה 10 שנים לאביחי אוחיון מבעלי "מטאור אבטחה" בעיר נהריה, לזוג יש שני ילדים- אריאל ואיתן. תוך כדי שגרת חיים סיזיפית, הצליחה להתמודד עם הפחד הכי גדול שלה – הים. והיום היא גולשת מקצועית ונהנית מהחיים.

עם סיום לימודי המשפטים, עבדה כחמש שנים במשרד עורכי דין. במסגרת תפקידה מצאה את עצמה עסוקה מידי יום במלחמות של אחרים, עד שהגיעה לנקודה שבה הבינה שדי, נמאס לה מניהול מאבקים של אנשים.

אוחיון: "זה גבה מחיר לא פשוט, לכן, החלטתי לעשות שינוי בתחום המשפטי, כך נחשפתי לתחום הנדל"ן והמקרקעין. התאהבתי מהרגע הראשון ובחרתי להתמקצע בתחום שמכיל אנרגיה אחרת. כשהרגשתי שאני טובה בזה, פתחתי את המשרד בנהריה לפני כשבע שנים. המשרד צמח ונקרא "אוחיון קוסטינר בן עמי – משרד עורכות דין"".

התחלות חדשות

אוחיון: "בשנה האחרונה יש לי תוכנית משלי ברדיו צפון בנושא נדל"ן ומקרקעין בשם "תוכנית הנדל"ן של הצפון", אשר משודרת בכל יום שלישי, בשעה 20:00 בערב. אני מעלה לשידור מאזינים, ביניהם שרים וחברי כנסת וזה ממלא אותי. מטבעי אני בן אדם פרטי, היה לי מאוד קשה לצאת מהקליפה. זה חשף אותי לעולם שלם וחדש שלא היה מוכר לי."

"חשוב לי בתוכנית לדבר בשפה ברורה. חשוב לי שמי שפותח את הרדיו יבין על מה אני מדברת, נדל"ן פשוט. כיף לי שאנשים אומרים לי שהם לומדים דברים חדשים בתוכנית. ברגע שהחלטתי להוריד את המחסומים שלי זה גרם לי להיות יותר עצמאית, וליהנות מהחיים עם משפחתי המופלאה".

 

אדווה אוחיון ברדיו צפון | צילום: פרטי
אדווה אוחיון ברדיו צפון | צילום: פרטי

 

לפני כשנתיים החליטה אוחיון שהגיעה העת להתמודד עם הפחד הכי גדול שלה – הים. היא הכניסה את כל משפחתה לחלום הגלישה והבינה לאורך התהליך שההתמודדות עם הים גרמה לה להתמודד גם עם דברים אחרים ולהיפתח.

איפה נכנסת הגלישה בחייך?

"אני אוהבת את הים בנפשי, אך הפחד היה עצום. תמיד נתתי לזה לעצור אותי. בעלי ואני החלטנו לקחת שיעור ניסיון על גלשן ממונע ופשוט התאהבתי. זאת הייתה אהבה ממבט ראשון. מהרגע הזה הכל השתנה. אני נכנסת לים כשאני בוחנת את ההתמודדות שלי מולו. אני מקשיבה לפחד ולא מבטלת אותו. הפחד לא מנהל אותי יותר, זה הפך לתחביב משותף שלי ושל אביחי, ומהר מאוד גם הילדים התאהבו בגלישה".

נשאר לך זמן לילדים ולזוגיות?

"כמובן. עברתי תהליך גם עם ההורות שלי, תמיד הרגשתי שאני צריכה לבטל את עצמי עבורם ועבור הבית. בשנים האחרונות הבנתי שאני יכולה גם ליהנות, זה לא בא על חשבון אף אחד. עם זאת, הילדים שלי ואביחי הם מעל הכל, והגלישה הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו כמשפחה".

מה את מאחלת לעצמך?

"אני מאחלת לעצמי לא להפסיק להתפתח ולצמוח בכל התחומים שאני אוהבת בחיים. זאת לא התחנה האחרונה שלי. אני שואפת קדימה ומאמינה שעוד יהיו שינויים".

טיפ להתמודדות עם הפחד?

"לקחת נשימה עמוקה ולהתמודד. האני מאמין שלי הוא "לא פשוט להיות פשוט", כלומר: צריך להיות אדם פשוט, שרוצה ומוכן להיפתח לעולם ולסביבה"

 

אדווה אוחיון בזמן גלישה | צילום: מיקי אלקובי

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות