fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העוגה הכי טעימה בעיר

ירדן רון בעלת העסק "ירדנוש – כשמתוק ויופי נפגשים" מצליחה לשלב בין לימודים בטכניון ובין עסק מצליח לעוגות מעוצבות אותו פתחה כבר בגיל 17. "העוגות זה בשביל הנפש והלימודים בשביל ההשכלה"
ירדן רון מנהריה. ירדנוש- כשמתוק ויופי נפגשים | צילום פרטי
ירדן רון מנהריה. ירדנוש- כשמתוק ויופי נפגשים | צילום פרטי

תכירו את ירדן רון (22) סטודנטית שנה שניה בטכניון להנדסאות מכונות ובחמש השנים האחרונות בעלת העסק "ירדנוש – כשמתוק ויופי נפגשים" לעיצוב עוגות וקינוחים בנהריה: "העוגות זה בשביל הנפש והתרפיה, הלימודים זה בשביל המחקר וההשכלה שלי".

לעוגות הגיעה עוד בגיל 17 כאשר עשתה סדנה לעיצוב עוגות וזילוף קצפת והרגישה שמצאה שם את מקומה. בהמשך למדה לבד מסרטונים ביוטיוב והיום, השמיים הם הגבול.

רון, בוגרת תיכון שחקים בנהריה, מתגוררת אצל ההורים, אביה הוא גיל רון, המוכר מתחום הנדל"ן בעיר, והיא מספרת שבלי התמיכה הכלכלית מהבית לא הייתה מצליחה להרים את העסק.

"התחלתי עם עוגות למשפחה ואחרי שקיבלתי פידבקים טובים, פתחתי עסק רשמי בסוף גיל 17. התחלתי לשווק את עצמי ברשתות החברתיות, הייתי מסיימת את יום הלימודים בתיכון ועוסקת רק בזה. הכינוי "ירדנוש" התחיל מאבא שלי ולאחר תקופה מסוימת כולם התחילו לקרוא לי ככה. בפעם הראשונה שמישהי קנתה עוגה שלי ממש התרגשתי, רציתי כל כך שזה יצליח ושיהיה לה טעים. קיבלתי תגובות מדהימות וזה נתן לי את הכוח להמשיך. היום אני מוכרת את העוגות שלי מפה לאוזן, ואפשר לומר שזה מה שממלא לי את הנפש."

ירדנוש - כשמתוק ויופי נפגשים | צילום: פרטי
ירדנוש – כשמתוק ויופי נפגשים | צילום: פרטי

 

איך הגעת ללימודי הנדסת מכונות ותואר ראשון רב תחומי?

"התחום תמיד עניין אותי. זה מפתח את הראש ואני בטוחה שאעסוק בזה בעתיד. הרעיון צמח אצלי לאחר שחקרתי המון והתייעצתי עם הסובבים שלי והבנתי שזה המקצוע שהכי מעניין אותי ללמוד ובעצם הוכחתי לעצמי שלצד העוגות, אני מצליחה להשכיל גם בתחומים אחרים".

איפה תפסה אותך הקורונה?

"האמת שדי עצוב להגיד, אבל תקופת הקורונה זאת התקופה הכי טובה שהייתה לי. כל היום הייתי עסוקה בהכנת עוגות וקינוחים מיוחדים. אנשים ישבו בבית ורק רצו להזמין עוגות. מבחינת מכירות והכנסות, זאת התקופה הכי חזקה שלי בשנה האחרונה. היה לי גם סיפוק אדיר מזה שאנשים הזמינו וביקשו ממני להפתיע את ההורים שלהם, את סבא וסבתא שהם לא ראו הרבה זמן ואני זאת שהייתי הזיכרון שלהם מאותה התקופה".

מה המשלוח שהכי ריגש אותך?

"בדיוק בפסח, בשיא הסגר בעקבות הקורונה, הזמינה ממני מישהי מנהריה עוגה עבור אמא שלה, אישה מבוגרת שנמצאת לבד בבית ושלא יכלו לבקר אותה כי אסור. היא ביקשה ממני לרשום על העוגה "את המלכה שלנו". כשהגעתי לפתח ביתה של הסבתא עם העוגה והכיתוב המרגש, ראיתי את עיניה מתמלאות בדמעות. זה ריגש אותי מאוד".

העוגה המרגשת "את המלכה שלנו" בתקופת הקורונה, ירדנוש - כשמתוק ויופי נפגשים | צילום: פרטי
העוגה המרגשת "את המלכה שלנו" בתקופת הקורונה, ירדנוש – כשמתוק ויופי נפגשים | צילום: פרטי

 

רון מכינה עוגות קצפת מיוחדות, בכל הטעמים, עוגות מוס, שמרים, קינוחים בצנצנת ועוד. "אני משתמשת בחומרים מאוד איכותיים ובהתאמה, יודעת שהמחירים שלי אינם מתאימים לכל כיס. אני עושה משלוחים גם מעבר לנהריה ונהנית להגיע לכל לקוח עד פתח ביתו".

זמן לזוגיות יש לך?

"ברור. אני בזוגיות כבר שנה וחצי עם סטודנט שהכרתי בלימודים, קוראים לו שי אשכנזי והוא גר בקרית אתא. את כל הקשיים וכל ההצלחות, בשנה וחצי האחרונות, עברתי איתו. ועוד עתידה לנו דרך ארוכה יחד"

מה תאחלי לעצמך לתקופה הקרובה?

"חזרה לשגרה מלאה ושאמשיך לצמוח".

 

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות