fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הספר הזה הוא סימן דרך לתקווה שלנו לחיות ביחד במדינת ישראל מתוך כבוד וההערכה"

נאיל זועבי ומחבר הספר: "ערבי בשביל ישראל", עמנואל בן סבו השיקו את הספר בלשכת נשיא המדינה "הספר הזה הוא סימן דרך לתקווה שלנו לחיות ביחד במדינת ישראל מתוך כבוד וההערכה."
נאיל זועבי, הנשיא יצחק הרצוג והסופר עמנואל בן סבו עם הספר, "ערבי בשביל ישראל" | צילום: דוברות בית הנשיא

נשיא המדינה, יצחק, בוז'י , הרצוג אירח בלשכתו את איש השלום, נאיל זועבי ואת המחנך, הסופר והפובליציסט, עמנואל בן סבו, מחבר הספר: "ערבי בשביל ישראל", הפורש את משנתו הערכית, המדינית והלאומית של נאיל זועבי אשר מיום עומדו על דעתו פועל למען חיבורים בחברה הערבית והיהודית.

הנשא הרצוג: "בשנים האחרונות מתרחשים תהליכי עומק מבשרי טוב בחברה הערבית בישראל. הספר הזה הוא סיבה גדולה לאופטימיות."

ביום ראשון השבוע אירח נשיא המדינה, יצחק , בוז'י , הרצוג, את איש השלום, המחנך נאיל זועבי מהכפר נין ואת הסופר, המחנך והפובליציסט, עמנואל בן סבו, מחבר הספר: "ערבי בשביל ישראל".

הנשיא התרגש מאוד לקבל לידיו את הספר: "ערבי בשביל ישראל", המביא את סיפורו הייחודי והמרתק של נאיל זועבי למען חיבורים ושילובים בחברה הערבית ומדינת ישראל.

הנשיא הרצוג אמר בדברי ברכתו לרגל הוצאת הספר כשהוא משבח את שיתוף הפעולה בין הסופר עמנואל למחנך ואיש השלום נאיל: "בשנים האחרונות מתרחשים תהליכי עומק מבשרי טוב בחברה הערבית בישראל. הספר הזה הוא סיבה גדולה לאופטימיות."

הנשיא גילה מעורבות משמעותית בתמורות המתחוללות בחברה הערבית בישראל ועודד את נאיל זועבי לדבוק בדרך השלום , השילוב והחיבורים על אף המחירים האישיים הכבדים אותם משלם נאיל בשל מאבקו הנחוש.

נאיל זועבי שיתף אתת הנשיא בעשייתו רבת השנים למען חיבורים בחברה הישראלית וסיפר לנשיא על תוכניותיו לעתיד והחלטתו שלא להרפות מדרכו ומערכיו למען חברה אזרחית ישראלית טובה יותר ומכבדת.

הספר: "ערבי בשביל ישראל", יצא לאור בהוצאת ספרי האיכות, "עכשיו אפשר"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות