fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הורים לילדים? הכירו את ג'ורדי – ההבטחה הבאה בעולם הילדים

הצגת הבכורה של ג'ורדי (ירדן כהן) עלתה שבוע שעבר באולם המופעים שלומי והיתה מרגשת במיוחד. 200 הורים וילדים נהנו מכל רגע, התרגשו ונכבשו על ידי האהבה והמסר שג'ורדי מעבירה לקהל ונוגעת בכל אחד ואחת.
הכירו את ג'ורדי - ההבטחה הבאה בעולם הילדים | צילום: באדיבות יח"צ המופע

אם אתם הורים לילדים, בטוח תשמחו לדעת שנכנסה כוכבת חדשה לעולם הילדים. הכירו את ג'ורדי (ירדן כהן) בת 31, מהישוב שלומי, שכל עולמה הוא לשמח, לאהוב ולהוות דרך ארץ לילדים.

ירדן היא בעלת תואר שני בחינוך, עבדה במשך שנים כגננת במשרד החינוך וכיום החלום שלה הוא להיות כוכבת ילדים מצליחה ולהוות השראה לכולם.

הצגת הבכורה שלה "החלום שלי" עלתה בשבוע שעבר 26.5 באולם המופעים ביישוב שלומי, שאליו הגיעו כ-200 הורים וילדים. הצגת יחיד מוזיקלית ומקורית לגילאי 5-12 שמתאימה לכל המשפחה!

"עולם השירה, הריקוד והמשחק כבש אותי מגיל צעיר ואני חיה אותו עד היום" מספרת לנו ירדן, "במהלך השנים הבוגרות נכנסתי לתחום החינוך לילדים בגיל הרך. בשנים האחרונות עבדתי כגננת במשרד החינוך. כאשר האני מאמין שלי הוביל אותי בכל צעד, להוות השראה לעתידם של הילדים כאנשים. בשנה האחרונה החלטתי לשלב את שתי האהבות שלי וליצור בדמותי דמות בשם "ג'ורדי" שמטרתה להעניק ולהחדיר אמונה לילדינו בהשגת החלומות והשאיפות. ההצגה נולדה מתוך הרצון להעביר מסר באמצעות מוזיקה וריקודים."

הכירו את ג'ורדי – ההבטחה הבאה בעולם הילדים | צילום: באדיבות יח"צ המופע
הכירו את ג'ורדי – ההבטחה הבאה בעולם הילדים | צילום: באדיבות יח"צ המופע

התגובות של הקהל לאחר המופע היו מרגשות מתמיד, מוסיפה ירדן: "הצגת הבכורה הייתה מעבר לציפיותיי והפידבקים המרגשים שקיבלתי. אם היו לי תהיות וחששות, לאחר הצגת הבכורה הבנתי שזהו המקום המדויק והנכון לי. והבנתי שאעשה עוול לעולם ולעצמי אם לא אפרוץ את החומות ואגשים את החלום שלי. השאיפה שלי היא להיות כוכבת ילדים שהיא דמות משפיעה ומקדמת את הפרט, את הילד ומאמינה שנוגעת גם במבוגרים. כי בכל מבוגר מסתתר ילד שרוצה, מאמין ומדמיין."

הופעות נוספות של 'גורדי' יתפרסמו בקרוב. הישארו מעודכנים.

הכירו את ג'ורדי – ההבטחה הבאה בעולם הילדים | צילום: באדיבות יח"צ המופע

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות