fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אתם מוכנים לזה? קיץ של העולמות בנהריה!

קיץ 2021 בנהריה יציע לקהל התושבים והאורחים אירועי תרבות מגוונים לילדים, לנוער ולמבוגרים לצד פסטיבל בירה, פסטיבל אוכל, אירוע ליל אהבה ועיר הנוער. "הכנו קיץ מדהים בנהריה עם הופעות פסטיבלים ופעילויות לכל המשפחה. אחרי שנה מאתגרת לצד הקורונה, אני מזמין את כולם להגיע וליהנות" ציין ראש העיר, רונן מרלי
מרגי | צילום: דניאל קמינסקי

קיץ לוהט בנהריה

ב-5.7 ייצאו לדרך אירועי יולי-אוגוסט 2021 בנהריה עם מופע פתיחה של מרגי בטיילת המזח.

לאורך השבוע הראשון של האירועים יתקיים 'NIGHT מרקט' שיארח את גרוב מאשין וטרנטה, בבמה מיוחדת על נחל הגעתון ומופע 'נהריה רוק LIVE' עם הצדעה ללהקות המקומיות. מסיבת פתיחת קיץ חגיגית במיוחד לבני הנוער, תתקיים ב-8.7 במתחם אמפי דרום בטיילת עם הזמרים אלה לי להב ועדן מאירי והD.j – Mr. Black, Lutra, ו-.Raz Simon

אלה לי | צילום: שי פרנקו

אירוע "ליל אהבה במזח", ייערך בפעם השנייה בנהריה, ויתקיים בערב ט"ו באב, 24.7.21 עם מופע של הזמר והיוצר אביב גפן שיארח את הזמרת דיקלה.

"קולינהריה" – פסטיבל אוכל ומוסיקה יתקיים לראשונה במתחם חניון הטיילת בעיר בתאריכים 28-29.7 ויכלול מופעים של הזמרים איתי לוי ועדן חסון לצד דוכנים ואווירה מיוחדת.

לאורך הקיץ בימים שלישי ושבת יתקיימו מדי שבוע בטיילת המזח, הרקדות לילדים ולמבוגרים.

עדן חסון | צילום: יניר סלע
אביב גפן | צילום: יח"צ

החל מ-19.7 יתקיים בימי שני באמפי שדרות הגעתון מתחם 'שנות הקסם': ריקודי שנות ה-60, מיטב הקלאסיקות, ריקודי זוגות בהנחיית הזמר אלי לב.

בכל חמישי בבימת מפרש הטיילת, יתקיים 'ג'אם המפרשית' – בימה מתחלפת עבור להקות והרכבים נהריינים.

בכל שישי בין השעות 09:30 – 13:30 יתקיים געתון מרקט – אווירה מיוחדת רגע לפני השבת ברחוב הראשי של העיר סמוך למתחם פנורמה.

חודש אוגוסט ייפתח עם ערב ים תיכוני קצבי במיוחד בטיילת המזח עם ההרכב המצליח – הפרויקט של רביבו ועם הזמר מושיקו מור, ב-10.8 יארח ה-' NIGHT מרקט' את צוות ערוץ הכיבוד על בימת נחל הגעתון.

ילדי נהריה יפגשו ב-16.8 את כוכבי ערוץ ניקולודיאון האהובים שיגיעו לטיילת: טל מוסרי ובוב ספוג, אודי ואביעד, עופר ומאור. מדי יום חמישי ב-18:30 יתקיים מופע לילדים באמפי בשדרות הגעתון במתחם ה'אמפיטף': קרקס דו לוקי, מולי וצומי, צייר לי כבשה, מונוטוני, קרקס הכל עגול וד"ר באבל, שישמחו את ילדי העיר וההורים שיתלוו אליהם.

עיר הנוער למסיימי כיתות ז'-י"ב תתקיים במתחם חניון הטיילת ב-24.8 עם מופעים מדהימים של האומנים רביד פלוטניק, סטפן לגר ונופר סלמאן בנוסף ירקידו את בני הנוער D.j אלון וינר, גל טובי ו-TOXIC.

סטפן לגר | צילום: יח"צ
הפרויקט של רביבו | צילום: משה נחמוביץ

את הקיץ בנהריה יסיים פסטיבל הבירה ה-2 הנערך בעיר והפעם יהיו בו מופעים של אמיר דדון, נתן גושן, ברי סחרוף, עומר נצר וטונה, בתאריכים 25-26.8 במתחם חניון הטיילת.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: ״הכנו קיץ מדהים בנהריה עם הופעות פסטיבלים ופעילויות לכל המשפחה. מיטב האומנים מגיעים אלינו לכאן למופעים שיתפרסו לאורך יולי אוגוסט. אחרי שנה מאתגרת לצד הקורונה התרבות חוזרת לעיר ובגדול ואני מזמין את כולם להגיע וליהנות מקיץ של העולמות בנהריה"

כל הפרטים על האירועים השונים, יעלו באתר העירייה, בעמוד הפייסבוק ועמוד האינסטגרם של העירייה, בחוברת מידע שהופצה לבתי התושבים וכן, יינתן מענה במוקד השירות העירוני 106 כולם מוזמנים!

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות