fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קנאביס רפואי: לשלם הרבה פחות בלי להתפשר על האיכות

באקו-פארם במעלות-תרשיחא החליטו לקחת את שיווק הקנאביס הרפואי צעד קדימה ולהוביל מהפכת מחירים של ממש בתחום. באמצעות אתר האינטרנט של החנות הם משווקים את כל מוצרי החנות, כולל את הקנאביס הרפואי, לכל רחבי הארץ בליווי רוקחי מקצועי, במחירים הטובים ביותר בשוק, בשירות אדיב ובזמני אספקה מהירים
קנאביס רפואי עם רישיון | צילום: pexels

שוק הקנאביס הרפואי הוא שוק חדש יחסית בישראל, אבל הוא בהחלט מתפתח בשנים האחרונות. התפתחות הענף מתבססת על תשתית רגולטורית שהותוותה במהלך העשור האחרון וכוללת מספר החלטות ממשלה, שאפשרו את קידום הפעילות העסקית. על פי נתונים שמפרסמת דן אנד ברדסטריט, נכון לאפריל 2021, מספר המחזיקים ברישיון קנאביס רפואי עמד על יותר מ-90 אלף איש, כאשר באותו חודש הונפקו יותר מ-3000 רישיונות חדשים (קצב של יותר מ-100 רישיונות חדשים ביום). כיום, על פי ההערכות, מספר המחזיקים ברישיון קנאביס נאמד ב-120 אלף איש.

אם בתחילת הפעילות העסקית בתחום, שיווק הקנאביס הרפואי לצרכן נעשה היישר מחוות הגידול, כיום, על פי החלטת משרד הבריאות, חוות הגידול אינן מורשות עוד לשווק קנאביס ישירות לצרכן, ורכישתו – כמו כל תרופת מרשם אחרת – מתבצעת אך ורק בבתי מרקחת בעלי רישיון לשיווקו.

בבית המרקחת אקו-פארם במעלות-תרשיחא, מורשה לשיווק קנאביס רפואי וחלוץ בתחום בישראל, זיהו מיד את הצורך של המטופלים במוצר איכותי ובמחיר הגיוני. לכן, הם החליטו שהם מובילים מהפכת מחירים בתחום.

יניב דוידה, הרוקח האחראי באקו-פארם, מנהל החנות ובעלים-שותף בחברה, מסביר: "אחת הבעיות של שוק הקנאביס הרפואי בישראל היא המחירים הגבוהים, כאשר לרבים מהמטופלים, שהקנאביס הרפואי עבורם הוא המזור לכל כאביהם, אין את היכולת לשלם את הסכומים האלה. לכן החלטנו שאנחנו עושים מהפכת מחירים ופותחים את השוק לתחרות, וזאת כדי לתת מענה למטופלים שקשה להם. אנחנו היינו הראשונים שהורדנו מחירים, וסחבנו אחרינו את כל השוק. אם בהתחלה 10 גר' קנאביס רפואי נמכרו במחירים של 300-250 שקלים, היום הם נמכרים ב-150-100 שקלים. כמובן שיש זנים יקרים יותר, אבל אצלנו אפשר להשיג זנים איכותיים וטובים במחירים לכל כיס".

יניב דוידה מנהל אקו-פארם נותן יחס אישי ומקצוענות לכל לקוח | צילום: באדיבות המצולם
יניב דוידה מנהל אקו-פארם נותן יחס אישי ומקצוענות לכל לקוח | צילום: באדיבות המצולם

בתחילת הדרך שיווקו באקופארם את הקנאביס הרפואי רק מבית המרקחת שבחנות הפארם במעלות-תרשיחא, אולם כיום, כדי להנגיש אותו לכל מי שזקוק לו, הם מפעילים פלטפורמה אינטרנטית שמשנעת את כל מוצרי בית המרקחת והפארם, והקנאביס הרפואי ביניהם, לכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום. יתרה מכך. מטופל שהזמין קנאביס במשלוח יקבל אותו מהיום להיום, גם אם הוא מתגורר בדרום הארץ.

לתחום הקנאביס הרפואי הגיע יניב, כשברקורד שלו 20 שנות עבודה כרוקח אחראי ברפואה קונבנציונאלית בקהילה. בשנים האחרונות הוא התמקצע בתחום, ואת הידע והניסיון הרב שצבר הוא מיישם בעבודתו ובייעוץ ללקוחותיו. "יש מאות זני קנאביס רפואי", מסביר יניב, "זן אחד יכול לעשות פלאים למטופל אחד, אבל לא להתאים למטופל אחר. לכל מטופל אני מתאים את הזן הטוב ביותר עבורו. יש זנים ייעודיים לחרדות, להפרעות שינה, לשיכוך כאבים. מה שמתאים להלום קרב, למשל, לא בהכרח מתאים למי שעובר טיפול כימותרפי. בגדול, כל תחום הקנאביס הרפואי עדיין לוט בערפל, רב הנסתר על הגלוי, ואתה לומד את התחום בעיקר תוך כדי עבודה עם מטופלים.

מלבד שיווק הקנאביס הרפואי, אקופארם היא חנות פארם לכל דבר ועניין, המשווקת תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי טואלטיקה, קוסמטיקה ובישום לכל הארץ באמצעות אתר האינטרנט שלה. המבחר אדיר, אבל גולת הכותרת היא, ללא ספק, המחירים המפתיעים. באקופארם עובד צוות של 18 איש, בהם רוקחים מקצועיים ויועצות קוסמטיקה, שאיכות השירות, האמינות והשקיפות הן נר לרגליו. אתם מתלבטים? לא סגורים על המולטי-ויטמין או על קרם הפנים שאתם מעוניינים לקנות? הצוות המקצועי ייעץ ויענה לכם על כל שאלה במלוא האדיבות והסבלנות.

כ-100 משלוחים לכל רחבי הארץ יוצאים מדי יום ביומו מאקופארם. מלבד הקנאביס הרפואי שכאמור מגיע ליעדו עוד באותו היום, באקופארם מתחייבים על זמני אספקה מהירים של כל המוצרים, כך שמוצרי פארם יגיעו לבית הלקוח בתוך שלושה ימי עסקים, ותרופות ללא מרשם, המשונעות, אגב, בטמפרטורה מבוקרת, בתוך חמישה ימי עסקים.

אז אם אתם מטופלים בקנאביס רפואי ונמאס לכם לשלם עבורו כל כך הרבה כסף, אקופארם זו הכתובת עבורכם. המלאי, ובו כ-100 זני קנאביס, תמיד זמין, הייעוץ מקצועי, השירות אדיב, האספקה מהירה, והמחירים ללא תחרות בלי שום פשרה על האיכות.

להזמנות באתר > לחצו כאן <

טלפון: 079-5555502

למשלוחי קנאביס בנייד: 051-5079004

למעבר לפייסבוק >לחצו כאן<

אקו-פארם – רחוב עוזי נרקיס 9 מעלות 

שעות פעילות:
א'-ה' בין השעות 09:00-14:00
ו' וערבי חג בין השעות 09:00-12:00
סגור בשבתות ובמועדי ישראל

 

רוצים להצטרף למדור העסקים בעיר ולהוביל בעיר שלכם? >> לחצו כאן <<

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות