fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עוברים ליחיעם – מגשימים חלום

בימים אלו, החלו עבודות ביצוע להקמת הבתים בשכונה החדשה בקיבוץ יחיעם, התקדמות משמעותית באכלוס שלב ד'. לכל הפרטים
החלו עבודות ביצוע להקמת הבתים בשכונה החדשה בקיבוץ יחיעם | הדמיה: יובל עשת

חברת "תקומה", המנהלת את הבנייה בשכונת ההרחבה שבקיבוץ יחיעם, מדווחת כי בימים אלו החלו עבודות הביצוע לבניית הבתים הראשונים בשלב ד' של שכונת ההרחבה שבקיבוץ. כל זאת בתום תקופה בה שווקו מרבית המגרשים שהוצעו למכירה בשלב זה.

מחברת תקומה נמסר, כי בשלב זה מתנהלות בשטח עבודות להקמת 3 בתים ראשונים שצפויים לסיים גמר שלד תוך 60 יום ולהיות מאוכלסים בתוך כשנה.

ההתקדמות בשטח מורגשת היטב  ובעוד כחודש צפויות להתחיל עבודות ביצוע להקמת בית נוסף . עוד נמסר כי 4 תיקים נוספים נמצאים כבר בהליך אישור במנהל מקרקעי ישראל  ו 10 משפחות נוספות שנרשמו מצויות בשלבים מתקדמים של הליך הקבלה לקיבוץ.

הקליטה בקיבוץ יחיעם שבגליל המערבי החלה למעשה כבר בשנת 2010. עד כה שווקו שלושה שלבים שבמסגרתם נקלטו מעל 100 משפחות צעירות. בקיבוץ גרים כיום כ-650 איש, מתוכם כ-200 ילדים.

החלו עבודות ביצוע להקמת הבתים בשכונה החדשה בקיבוץ יחיעם | צילום: אופיר שטמרמן – תקומה

בימים אלו משווק שלב ד' בפרויקט שבמסגרתו קולט הקיבוץ 26 משפחות בשני מתחמים – ד1', ד2'. סה"כ נותרו 8 מגרשים אחרונים לשיווק שעלותם עומדת על החל מ-2.6 מיליון שקלים.

גודלו של כל מגרש הוא חצי דונם עליו ניתן לבנות בית צמוד קרקע חד-משפחתי מאחד משני דגמים צומחים, בגודל 150 מ"ר ו 170 מ"ר בקומה אחת, וקומה שניה עד 225 מ"ר.

לאחרונה, המפרט הטכני שודרג משמעותית ע"י היזם. כך למשל תקרת הבתים הוגבהה ל-3 מטרים, אבזור סניטרי מאלוני, אלומיניום איכותי מבית קליל, זגוגית בידודית ועוד.

משפחות שכבר גרות בשכונת ההרחבה כמו גם אלו שצפויות להיקלט צפויות ליהנות ממרחבים פתוחים שמעניקים תחושת ביטחון, חינוך מעולה, חיים בקרב קהילה חברית ותומכת וכן גם בית קרקע עם גינה גדולה בסביבה פסטורלית.

מערכת החינוך בקיבוץ כוללת פעוטון וגנים. תלמידי היסודי לומדים בקיבוץ בית העמק (10 דקות נסיעה) ואילו תלמידי החטיבה והתיכון בקיבוץ עברון (20 דקות נסיעה). בנוסף, בקיבוץ פועלת מערכת חינוך בלתי פורמלית שפעילה בשנת הלימודים עם חזרת הילדים מבית הספר ובכל החופשים.

אופיר שטמרמן, מנכ"ל חברת תקומה שמנהלת את הבנייה בשכונת ההרחבה בקיבוץ יחיעם: "שלב הביצוע מהווה עבורנו שלב מרגש היות ואנחנו מלווים את המשפחות שנרשמו לאורך תקופה ואנחנו בהחלט שמחים להיות אלו שבונים עבור אותן משפחות צעירות את החלום שישלב עבורן חיי קהילה חבריים איכותיים, סביבה מיטבית לגידול ילדים לצד מעבר לבית קרקע גדול עם מפרט טכני עשיר מאד. גם בהיבט הנדל"ני משפחות שרכשו בית יחיעם עשו עסקה מצוינת. הקיבוץ ממוקם קרוב מאוד לעורקי תחבורה ראשיים וכמובן לרכבת, מה שמאפשר ניידות גבוהה גם למי שעובד בחיפה או במרכז. בעתיד הלא רחוק גם ייפתח מקטע נוסף של כביש 6 בצומת כברי הסמוך, ויחבר אותו לכביש המהיר המרכזי במדינה. הקרבה לכביש 6 תסייע בניידות לעבודה וצפויה לעלות את ערך הבית. יחיעם מוכר גם כיישוב באזור עדיפות לאומית, ומתוקף כך נהנה מהקלות מס. הים מצוי במרחק של 10-15 דקות נסיעה. מעבר לכך, כמות הפרויקטים לבניית בתי קרקע ירדה משמעותית ברחבי הארץ ובאילו שכן קיימים השטחים של רבע דונם 250 מ"ר בדו משפחתיים והצפיפות רבה. כאן אנחנו מציעים מגרשים בגודל של חצי דונם ומרחבים פתוחים".

לפרטים נוספים באתר לחצו > כאן <

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות