fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה מתקדמת לשירותים דיגיטליים בקליק

עיריית נהריה השיקה היום (יום ב׳) את אתר האינטרנט המחודש של הרשות תחת הסלוגן – 'למה באת – נהריה בקליק!'. ״מעכשיו שירותי העירייה נמצאים על המסך של כל תושב", אמר ראש העיר, רונן מרלי.
שירותים דיגיטליים | צילום: דוברות עיריית נהריה
שירותים דיגיטליים | צילום: דוברות עיריית נהריה

בחודשים האחרונים נעשה הליך אינטנסיבי על ידי מספר גורמים רשותיים שנועד לרכז את הצרכים של תושבי העיר לאתר תוכן ייעודי, מתקדם ומותאם לכל הפלטפורמות ונגיש לכלל הציבור.

״בשנתיים האחרונות אנחנו מובילים תהליכים רבים שנועדו לשפר את השירות לתושב ותקופת הקורונה חידדה את הצורך בשינוי הרגלי הצריכה של השירותים בדיגיטל", ציין ראש העיר, רונן מרלי והוסיף ״מעכשיו בקלות מכל מקום ובכל זמן שירותי העירייה ושלוחותיה נמצאים ממש בכף היד או על המסך בבית של כל תושבת או תושב העיר".

באתר החדש ניתן בין השאר להירשם לשירות קבלת שוברי תשלום למייל, לערער ולשלם דוחות, להנפיק אישורי תושב, לבצע רישום ותשלום למוסדות חינוך, לצפות און ליין במכרזים ובמשרות דרושים ברשות המקומית, להגיש בקשות לרישוי עסקים, לשלם ולהירשם לחוגים להגיש פניות דיגיטליות לכלל המחלקות, האגפים ויחידות העירייה, לשלם אגרות, לקבל מידע הנדסי ולהזמין כרטיסים לאירועי תרבות ומופעים עירוניים ועוד.

בתקופה הקרובה יעמדו לרשות הבאים לבניין העירייה צוות מלגאים שיכיר לפונים את האתר ואת האפליקציה החדשה וידריך אותם בדרכים הנוספות לקבל שירות מהיר ויעיל מהמחלקות השונות. כתובת האתר: www.nahariya.muni.il בנוסף ניתן להוריד מחנות האפליקציות של אפל ואנדרואיד את האפליקציה העירונית ישירות לנייד בחיפוש: 'נהריה שלי'.

שירותים דיגיטליים | צילום: דוברות עיריית נהריה
שירותים דיגיטליים | צילום: דוברות עיריית נהריה

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות