fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: כל הסיבות מדוע עתיד הנדל"ן נמצא בעיר

נהריה, הפנינה הצפונית של ישראל, נהנית מביקושים גוברים בשנים האחרונות. הבעלים של משרד התיווך פרימיום נכסים, המשווק כ-2,000 יחידות דיור בבלעדיות בעיר, מסבירים מדוע העתיד נמצא בנהריה.
פרימיום נכסים נהריה | צילום: פרימיום נכסים
פרימיום נכסים נהריה | צילום: פרימיום נכסים

השנה החולפת הביאה עמה שינויים רבים בתחום הנדל"ן בישראל. השוק חווה בחודשים האחרונים התעוררות מחודשת, ואזורים מרוחקים יותר ממרכז הארץ הופכים להיות אטרקטיביים ומבוקשים יותר לרכישות נדל"ן. "נהריה, בירת הגליל המערבי, נמצאת בהתפתחות אדירה בכל מה שקשור בנדל"ן ובכלל בפיתוח העיר. ראש העיר רונן מרלי הביא עמו אנרגיות של התחדשות והעיר מרוויחה מכך בגדול", אומר שניר פרינטה וליאור משה, הבעלים במשותף של פרימיום נכסים, משרד התיווך המוביל בנהריה.

חוף יפהפה והטבת מס במשך שנים נהריה הייתה עיר הקיט הידועה בארץ, והנה, בשנת 2021, מתרחש בעיר פיתוח אדיר – הן בתחום התיירות והן בתחום ההתחדשות העירונית – שעומד להחזיר עטרה ליושנה. "נהריה היא עיר יפהפייה, עם רצועת חוף של 7 ק"מ וטיילת חדשה שנבנתה לכל אורך החוף – משבי ציון ועד ראש הנקרה. לצד הרכבת נסללו כבישים חדשים שמאפשרים הגעה קלה ונוחה לעיר, בנוסף חיי הקהילה כאן בעיר הם באמת משהו שלא נתקלים בו בכל מקום", אומר משה.

כיום נהריה מונה כ- 68,000 תושבים אך צפויה עד 2030 להגיע לכ-120,000 תושבים בשנים הבאות, על פי הסכם גג שנחתם ב-2018 במסגרתו יושקעו בעיר כ-7.1 מיליארד שקל לצורכי בניית כ-11 אלף יחידות דיור חדשות ופיתוח מתחמי המסחר והתעסוקה בעיר. "מתקיימת הגירה חיובית לנהריה, הייטקיסטים ורופאים, משפחות צעירות מבינות שיזכו כאן לאיכות חיים גבוהה בנוחות מרבית. יש בנהריה שני קניונים, ומרכז קניות תוסס במרכז העיר, פעילויות לצעירים וחיי לילה, מערכת חינוך מהטובות בארץ, ולא פחות חשוב – הטבת מס אטרקטיבית במיוחד של 12% הנחה לתושבי העיר, דבר שמושך רבים לכאן. אני צופה עליית מחירים של 10%-20% בנהריה בשנים הקרובות, כך שלדעתי מדובר בהשקעה מומלצת", מוסיף משה.

תנופה בבנייה והתחדשות עירונית

בשנים האחרונות נבנות בנהריה אלפי יחידות דיור חדשות עקב הביקוש הגבוה. "כשפרימיום נכסים התחילה את דרכה בנהריה היו פרויקטים בהיקף של עד 14 יחידות דיור בביצוע. היום רק באזור קרית יצחק שמיר אנחנו משווקים באופן בלעדי כ-1,500 יחידות דיור". פרינטה מספר על השכונה החדשה שבונה חברת "גשם החזקות": "קרית יצחק שמיר ממוקמת באזור הצפון מזרחי של העיר. זו שכונה אוטונומית שבתוכה בתי ספר, מרכזים מסחריים, פארקי שעשועים, מכוני כושר ועוד. השכונה צמודה לכביש 89 המתחבר ישירות לכביש 6 כך שניתן להגיע בקלות ובלי פקקים לכל מקום. הנוף הגלילי שעוטף אותה הוא יתרון עצום – הרוכשים מקבלים את כל היתרונות של שכונה חדשה עם הפסילטיס המתקדמים ביותר, באחד האזורים הכי יפים בארץ". פרימיום נכסים משווקת עוד כ-292 דירות בפרויקט מגדלי הנשיא – שמעון פרס שמתוכנן על ידי האדריכל אילן פיבקו, "פרויקט יוקרתי ומפואר בסטנדרט בנייה שעוד לא נראה בנהריה, שיוקם על שטח האיצטדיון המיתולוגי", מספר פרינטה.

במסגרת התוכנית להתחדשות עירונית בעיר, נסללים כבישים, מונחות תשתיות חדשות, מוקמים פארקים עירוניים וקומפלקסים משודרגים לחניה, ומתבצע פינוי–בינוי של שכונות ותיקות שנבנו בשנות ה-50". מי שצפויה להוביל את תוכנית ההתחדשות העירונית היא חברת 'גשם בעיר', חברת הבת של 'גשם החזקות'. תוכנית ההתחדשות העירונית תביא את נהריה לקפיצה מטאורית בתחום הנדל"ן. רכישה של דירה בשכונות שעומדות בפני פינוי–בינוי יכולה להניב הכפלה של הכסף בסבירות גבוהה. בכל הדירות החדשות שייבנו יהיו מעלית, ממ"ד ומרפסת. לא רק רוכשים מתעניינים בנהריה, גם קבלנים ומשקיעים רבים מבינים שהיא יהלום של ממש ומביעים עניין".

מבינים את העיר

שניר פרינטה וליאור משה גדלו בנהריה. מתוך אהבה גדולה לעיר והבנה של מה שהיא יכולה להציע לרוכשי הדירות, השניים החליטו להקים את משרד התיווך פרימיום נכסים. בדומה לעיר, גם המשרד חווה צמיחה אדירה בשנים האחרונות, ובין היתר משווק כיום באופן בלעדי פרויקטים של גשם החזקות, הולנדר ובניו וינון חי: לפרימיום נכסים 12 יועצי נדל"ן, שמכתיבים את הלך הרוח בכל מה שקשור בנדל"ן בנהריה, אם זה בשיטות שיווק מתקדמות ועדכניות בדיגיטל, ואם במענה הכולל שהם נותנים ללקוח שנכנס למשרד.

פרימיום נכסים משווקת היום באופן בלעדי כ-2,000 יחידות דיור חדשות, ועוד מאות נכסים מיד שניה. המשרד המפואר ממוקם בפריים לוקיישן בלב לבה של נהריה ומשתרע על פני כ-200 מ"ר. "כשלקוח נכנס אלינו למשרד הוא מקבל מענה לכל הצרכים שלו. יועצי הנדל"ן של החברה קמים בבוקר עם הלקוחות והולכים לישון איתם. לקוחות שמגיעים לרכוש דירה עומדים לפני עסקת חייהם וחשוב מאוד לזכור לבחור ביועץ נדל"ן אמין ומהימן שייתן להם את כל האינפורמציה ושיעמוד לצדם לאורך כל התהליך- יועץ בעל רישיון מוסמך, ניסיון והמלצות. אנחנו עובדים עם הקבלנים המובילים בארץ, ומקבלים כל הזמן הצעות להתרחב מחוץ לנהריה. אנחנו כאן כי אנחנו אוהבים את העיר, אוהבים את מה שיש לה להציע ומבינים שזו רק ההתחלה. אנחנו מאמינים שהעיר רק תלך ותצמח ותהפוך למוקד לאוכלוסייה הכי איכותית בארץ", אומר פרינטה.

שירות נוסף שפרימיום נכסים מעניקה ללקוחותיה הוא טרייד-אין על הדירה. "אנחנו דואגים ללוות את הלקוח באופן מלא. שירות הטרייד-אין שלנו מאפשר ללקוחות לרכוש את הדירה שהם רוצים גם בלי שמצאו רוכש לדירה הקודמת. אנחנו דואגים לזה. ובכלל, אנחנו נותנים מגוון רחב מאוד של ליווי ללקוחותינו כך שכשהם נכנסים למשרד שלנו כדי לרכוש דירה הם יכולים להיות בטוחים שהכל מטופל, החל מייעוץ משכנתה, עורך דין, מעצב פנים, שמאי להערכת הדירה הקיימת ועד ליווי בכל התהליך הבנקאי. אנחנו כאן עבורם 24/6."

"מתקיימת הגירה חיובית לנהריה, הייטקיסטים ורופאים, משפחות צעירות מבינות שיזכו כאן לאיכות חיים גבוהה בנוחות מרבית. יש בנהריה שני קניונים, ומרכז קניות תוסס במרכז העיר, פעילויות לצעירים וחיי לילה, מערכת חינוך מהטובות בארץ, ולא פחות חשוב — הטבת מס אטרקטיבית במיוחד של 12% הנחה לתושבי העיר."

מאת דה-מרקר.

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות