fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משתלת עץ השדה בבצת – ירוקה ואורגנית שאתם חייבים להכיר

'משתלת עץ השדה' במושב בצת, שנפתחה בשיא משבר הקורונה בעולם, תופסת תאוצה בכל אזור הגליל המערבי. זאת בזכות האהבה הגדולה של שרון שדה, הבעלים של המקום, לצמחים, אדמה וטבע. הטבה מיוחדת עד סוף אפריל 2023 לקוראי צפון 1. שווה קריאה! 
משתלת עץ השדה בבצת, הבעלים שרון שדה | צילום: עומק שדה

שרון שדה (53) קיבוץ חניתה, החליט לאחר שנים של עבודה בתעשיית המתכת לעשות הסבת מקצוע ולהקים לפני שנה, בשיא משבר הקורונה, משתלה ענקית במושב בצת שתיתן מענה לתושבי הישוב והגליל המערבי, ולכלל האוכלוסייה בארץ.

המשתלה משתרעת על 1000 מטר מרובע, מרהיבה ביופייה, עם מגוון רחב של צמחים לבית ולגינה ומבחר של אדניות וכלים דקורטיביים שמיוצרים מחומרים איכותיים.

בכניסתכם למשתלה, תקבלו יחס חם ואישי, עם כוס קפה או תה לבחירתכם, שרון יעזור לכם בכל שאלה וייעץ לכם את הטוב ביותר.

והכי חשוב, המשתלה נגישה לנכים, מה שנותן לה יתרון מאוד גדול על המתחרים.

משתלת עץ השדה בבצת | צילום: עומק שדה

שרון שדה הוא בן זוגה של ענת כבר 35 שנים, ואב גאה לשלוש בנות. הוא מספר לנו למה דווקא בשיא משבר הקורונה, החליט להקים משתלה ביישוב בצת, ואיך לאחר שנים רבות של עבודה בתחום אחר מחליטים לפתוח עסק חדש?

שדה: "כשלושים שנה עבדתי בתעשיית המתכת, התחלתי כמטאטא רצפות, טיפסתי בסולם והגעתי למשרת סמנכ״ל ומנהל שיווק. מקום העבודה האחרון שלי היה בתחום השיווק כמנהל פרויקטים מול משרד הביטחון.​את מי שאני בניתי בשתי ידיי, אני אדם סקרן וכל חיי לומד, לא מפחד ״ללכלך״ את הידיים. עבדתי במגוון תפקידי ניהול והתלבטתי מאוד לאיזה כיוון ללכת, האם להישאר בתעשייה או לחפש כיוון שונה. צברתי ניסיון רב בלעזור לאנשים אחרים להקים את העסק שלהם, לשווק אותו, ולתפעל אותו נכון. חשבתי שהגיע הזמן שאני אבנה לעצמי עסק משלי – רק שלי!"

"הקמתי את ״משתלת עץ השדה״ מתוך רצון לעסוק בתחום שימלא אותי ויהיה מדויק למי שאני רוצה להיות ולחיים שאני רוצה לחיות. האהבה שלי לצמחים, אדמה וטבע התעצמה בזמן שגרנו בנהריה. חמותי שמאוד אוהבת צמחים הביאה לי חמישה עציצים עם צמח שנקרא ״פורטולקה״ וזו הייתה אהבה ממבט ראשון. גיליתי משתלה באזור והייתי מגיע אליה כל יום שישי. עד שעברנו לגור בחניתה כבר היו לי כ-80 עציצים בגינה."

5 תבלינים במתנה ברכישה מעל 300 שקלים ומעלה. השאירו פרטים:

משתלת עץ השדה בבצת, הבעלים שרון שדה | צילום: עומק שדה

"אני רוצה לתת מענה לכל תושבי היישוב", מוסיף שדה "מושב בצת מתפתח מאוד, בכל שנה תושבים חדשים מצטרפים אלינו ואני יותר מאשמח לתת מענה לתושבי היישוב ובכלל לכל האזור. המשתלה שלי היא ירוקה ואורגנית. שום דבר אינו כימי. מגוון הצמחים והשתילים הוא גדול מאוד. אני קם לעבודה מאושר בכל בוקר, לומד כל יום דברים חדשים על הטבע הקסום סביבנו ועל עצמי, ומטפח את המשתלה שתיתן את המענה הרחב ביותר עבור כולם".

משתלת עץ השדה בבצת | צילום: עומק שדה

במשתלה תמצאו מגוון צמחי בית, סחלבים, צמחים פורחים לחצר וגינה, עצי נוי ועצי פרי, שיחים ומבחר של אדניות וכלים דקורטיביים ממגוון חומרים. כמו כן, ציוד נלווה לגינון, תערובות שתילה, דשנים אורגנים מעולים וחומרי הדברה אורגנים יעילים. מערכות הידרופוניות לגידול ירקות ופירות ועוד.

"משתלת עץ השדה" החליטו לפנק את קוראי צפון-1 גליל מערבי וקוראי חדשות נהריה, בהטבה מיוחדת עד סוף אפריל 2023

ברכישת 300 שקלים ומעלה, תקבלו 5 תבלינים מ-ת-נ-ה! 

שעות פעילות וכתובת המשתלה: ימים א'-ה' 08.00-17.00, יום ו' 08.00-14.00, שבת 10.00-14.00.

משק 46, מושב בצת.

ליצירת קשר עם שרון שדה, תוכלו להתקשר לנייד: 054-4792800

למעבר לאתר 'משתלת עץ השדה' >> לחצו כאן <<

למעבר לפייסבוק >> לחצו כאן <<

למעבר לאינסטגרם >> לחצו כאן <<

משתלת עץ השדה בבצת | צילום: עומק שדה

5 תבלינים במתנה ברכישה מעל 300 שקלים ומעלה. השאירו פרטים:

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות