fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מיזוג אוויר זה עסק למקצוענים

הידעתם שרוב התקלות במזגנים בבתים פרטיים נובעות מהתקנה לקויה? לכן, בבואכם לסגור עסקה, ודאו מי עומד מולכם ושברשותו תעודת מתקין מורשה של אחת החברות הגדולות. ב"מתן מיזוג והנדסה" צוות של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה יעניק לכם את כל פתרונות המיזוג, הן למגזר העסקי והמסחרי והן למגזר הפרטי, תחת קורת גג אחת. המוטו: אמינות, יושרה, אחריות ומחירים אטרקטיביים
כל פתרונות המיזוג רק אצל מתן מיזוג והנדסה | צילום: AdobeStock

הריאיון עם מתן בריטש התקיים באחד הימים החמים ביותר של השבוע שעבר, ואתם כבר יכולים לנחש שהבחור, שמיזוג אוויר הוא התחום שלו, עסוק עד מעל הראש.

חוץ מהתקנות ועבודות תיקון בבתים פרטיים, הוא מתקין בימים אלה מערכת מיזוג במלון בוטיק במעלות, המונה 64 חדרים, ובבנייני משרדים גדולים בחיפה ובקרית אתא.

ב"מתן מיזוג והנדסה" כבר 35 שנים מעניק צוות של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה את כל פתרונות המיזוג, הן למגזר העסקי והמסחרי והן למגזר הפרטי, תחת קורת גג אחת.

מתן מיזוג והנדסה | צילום: באדיבות בית העסק

בין השירותים: תיקון ומכירה של מזגנים עיליים, מזגנים מיני מרכזיים, מזגני אינוורטר, ייעוץ חינם לכל סוגי המזגנים ותכנון מערכות מיזוג בפרויקטים חדשים, במוסדות ציבור ובמרכזים מסחריים. מובטחים: אספקה מהירה, מענה מקצועי ושירות אישי ואדיב. ועכשיו, לכבוד ימי הקיץ החמים, יצאו ב"מתן מיזוג והנדסה" במבצע שווה במיוחד: מזגן, 1 כ"ס פלוס התקנה – ב-1599 שקלים בקניית שני מזגנים, וגם מקבלים במתנה מוצר חשמלי נוסף לבחירה.

הידעתם שרוב התקלות במזגנים בבתים פרטיים נובעות מהתקנה לקויה? לכן, אומר מתן, בבואכם להתקין בביתכם, עליכם לוודא היטב עם מי אתם סוגרים את העסקה. בררו אם יש ברשותו תעודת מתקין מורשה מאחת החברות הגדולות (תדיראן, אלקטרה, טורנדו), כדי שלא תגלו בהמשך שהזול עלה לכם ביוקר. המוטו של "מתן מיזוג והנדסה", שלאורו הם פועלים: אמינות, יושרה, אחריות ומחירים אטרקטיביים.

מתן מיזוג והנדסה, חנות ואולם תצוגה, רחוב הרצל 48 נהריה

טל': 074-704-0098

לחצו כאן לדף הפייסבוק – "מתן מיזוג והנדסה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות