fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מיוזיקול: סטודיו למוזיקה ואומנויות הבמה בנהריה

נולד לכם כוכב/ת בבית? הילד/ה כל היום שרים בחדר מול המראה? הם מושיבים את כולם ועושים לכם הופעה? אם כן הגעתם למקום הנכון! קארין עמוס וקרן אטיאס פרץ מסטודיו 'מיוזיקול' - מוזיקה ואומנויות הבמה בנהריה, מזמינות את ילדכם לחוג הכי שווה בעיר! "חוג שמפתח את הביטחון והדימוי העצמי של הילד, את כישרון השירה שלו, העמידה מול המצלמה ואת היכולת לראות את עצמו כמו שהוא צריך ואוהב"
קרן אטיאס פרץ וקארין עמוס מסטודיו 'מיוזיקול' | צילום: לוי דוד

נולד לכם כוכב/ת?

הילדים כל היום שרים בחדר מול המראה? הם מושיבים את כולם ועושים לכם הופעה? הילדים מזמזמים בהליכתם בבית? אם עניתם בחיוב על השאלות האלה,  נוכל לספר לכם שמקומם של הכוכבים שלכם הוא ב'מיוזיקול' – סטודיו למוזיקה ואומנויות הבמה בעיר נהריה.

קארין עמוס וקרן אטיאס פרץ, צמד זמרות, מלמדות פיתוח קול ומפיקות מוזיקליות. קארין עמוס זמרת יוצרת ומבצעת בעלת ניסיון בימתי מפואר, מנהלת להקת שי-יה (ילדים על הרצף האוטיסטי), קרן אטיאס פרץ מנהלת ומפיקה מוזיקלית להקת קול אורט נהריה (קולות עמל לשעבר) כבר כ-6 שנים ושתיהן הבעלים של מיוזיקול סטודיו למוזיקה ואומנויות הבמה נהריה.

הן מספרות לנו: "מיוזיקול זה רעיון שנולד לפני כמעט שנתיים, כזמרות וחברות טובות לחיים, חשבנו לעצמנו מה אפשר לעשות למען הילדים שלנו ולמען הילדים שלכם ובכלל על כל הדור שגדל פה. דור מלא באנרגיות וכישרונות, דור שגדל לפלטפורמות חברתיות למוזיקה ואומניות הבמה."

קארין וקרן החליטו בפה אחד ואמרו ביחד: "זה החלום שאנחנו הולכות להגשים לילדים".

ספרו לנו קצת על החוג הייחודי שלכן?

"החוג שלנו הוא בעצם חוג העצמה לילדים, חוג שמפתח את הביטחון והדימוי העצמי של הילד, חוג שמפתח את הכישרון, את הקול, את השירה, את העמידה מול מצלמה ואת היכולת לראות את עצמך כמו שאתה ולאהוב את עצמך. לנו יש את כל הכלים לתת לכוכב שלכם, להצליח לעשות את הצעד הבא כמו שצריך, לשיר בהרמוניה עם כל הקבוצה לעמוד על הבמה ולהופיע. אצלנו הם ילמדו לרגש ולשמח בקולם והכי חשוב ילמדו איך להשתמש בקול שלהם. אז הורים יקרים, אנחנו מזמינות אתכם להגיע אלינו עם הכוכב שלכם".

"בחוג שלנו תוכלו לקבל הצצה לעולם הבמה האמיתי, קארין וקרן ייקחו אתכם למסע מוסיקלי שכולל הופעות, ימי הקלטות באולפן מקצועי, ימי צילום ע"י צלם ועורך מקצועי. קארין וקרן יבחרו עבורכם את הלוקיישנים היפים עבור צילומי הקליפ ולבסוף, הדובדבן שבקצפת, בסיום הצילומים וההקלטות תזכו לצפות בעצמכם בערוץ היוטיוב ובשלל המדיות החברתיות."

ההרשמה לעונה החדשה החלה עכשיו!

כיתות א'-ו', והשנה גם לגילאי הגן 4-6 ואם גם לכם יש ילד/ה מוכשרים ואתם רוצים לתת במה לכישרון שלהם ולהרחיב את הביטחון שלהם.

להרשמה ומידע נוסף על סטודיו מיוזיקול חייגו אלינו 050-9884224 מספר המקומות מוגבל.

רחוב ההגנה 29 מרכז עמידר נהריה.

מיוזיקול בפייסבוק >> לחצו כאן <<

מיוזיקול באינסטגרם >> לחצו כאן <<

מיוזיקול בטיק טוק >> לחצו כאן << 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות