fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ארוחת שחיתות ב- 199 שקלים לזוג? הכירו את מסעדת 300 גרם

מתברר שבשביל ארוחת בשרים משובחת, ממש לא חייבים לקרוע את הכיס או חלילה לשבור תוכנית חיסכון. במסעדת 300 גרם במושב בצת מוכיחים זאת כבר תשע שנים. לא פלא שכבר שלוש שנים ברציפות היא מדורגת במקום הראשון בסקר דעת הקהל של אתר המסעדות "רסט"
מסעדת 300 גרם בבצת | צילום: באדיבות המסעדה

כבר שלוש שנים ברציפות שמסעדת השף 300 גרם במושב בצת מדורגת במקום הראשון בצפון בסקר דעת הקהל של אתר המסעדות "רסט" מקבוצת ZAP, ואם מאות אלפי גולשים קובעים, הם כנראה יודעים בדיוק על מה הם מדברים.

מסעדת 300 גרם בבצת | צילום: באדיבות המסעדה

מסעדת 300 גרם, בבעלותם של השף איתי חסון ואשתו גל, הוקמה לפני תשע שנים עם חזון ברור: להציע בשר משובח ואיכותי במחירים הוגנים, כך שכל משפחה תוכל ליהנות מארוחת בשרים בלי לשבור תוכנית חיסכון.

על השאלה מה, בכל זאת, מיוחד במסעדה, משיב איתי בכנות מפתיעה: "כל בעלי המסעדות יגידו לך שיש להם את הבשר הכי איכותי ואת חומרי הגלם הכי משובחים. אז הנה, גם אני אומר את זה. יש לנו את הבשר הכי איכותי, את חומרי הגלם הכי טובים, את הצוות הכי מקצועי ומסור, ואנחנו לא על מתפשרים על כלום. מה שהופך את המסעדה שלנו ל'וואו' ומבדל אותה ממסעדות אחרות זה המחיר. אנחנו מציעים אוכל משובח, ובשפע, במחירים לכל כיס. כאן משלמים מינימום תמורת מקסימום. יש לנו ארוחות קומבינה מפתיעות, ושום משפחה לא יוצאת מכאן רעבה".

נתח בשר משובח במסעדת 300 גרם בבצת | צילום: באדיבות המסעדה

ארוחת שוק מפוצצת ב-199 שקלים בלבד

300 גרם היא מנת הבשר המקובלת במסעדות העולם, ושם המסעדה נבחר בהשראתה. אבל, כמו שכבר הבנתם, במסעדת 300 גרם מקבלים הרבה יותר. "300 גרם זו רק המנה הבסיסית", מסביר איתי, "את יכולה לקבל בארוחה גם קילוגרם בשר ולהיות מופתעת מהמחיר".

התפריט ב-300 גרם הוא עשיר ומגוון. מנה פופולארית ומבוקשת מאוד היא ארוחת שוק לזוג שכוללת, שימו לב: מגוון סלטי פתיחה, לחם תוצרת הבית, עראיס וצ'וריסוס עגל למנה הראשונה, מיקס בשרים של סטייק אנטריקוט, סטייק סינטה וסטייק פרגית ותוספת של תפוח אדמה אפוי בשעועית ירוקה למנה העיקרית.

עבור כל הטוב הזה תשלמו 199 שקלים בלבד, ולא. אין כאן שום טעות הקלדה.

ארוחת שחיתות ב- 199 שקלים לזוג | צילום: באדיבות המסעדה

מגפת הקורונה אילצה בעלי עסקים רבים לצאת מהקופסה ולחשב מסלול מחדש, וגם במסעדת 300 גרם השכילו לעשות זאת. כששערי המסעדות בארץ נסגרו, החלו בני הזוג חסון לשווק את הבשר האיכותי, שממנו הם רוקחים את המנות המעולות שלהם, וכיום, יש להם קו ייצור של בשרים, שכולל המבורגר אנטריקוט, קציצות אנטריקוט וצ'וריסוס עגל. את המוצרים ניתן להשיג בסופרמרקטים נבחרים בגליל המערבי תחת שם המותג "300 גרם".

מסעדת 300 גרם, מושב בצת, כשרה למהדרין.

שעות פתיחה: א'-ה', החל מ-12:30 ועד 22:00 (קבלת קהל)

שישי, החל מ-12:00 ועד 14:30 (קבלת קהל).

שבת – המסעדה סגורה.

ניתן לקיים אירועים עד 150 איש.

טל': 072-2570362

לאתר המסעדה >>> לחצו כאן

לדף הפייסבוק >>> לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות