fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אסף חילו מספר על התאונה עם ניידת משטרה וכיצד זה כמעט קטע לו את החלום

ראיון אישי עם אסף חילו, מומחה הטיולים על טיולים בחו"ל, מקרה התאונה עם ניידת משטרה, החוויה שהייתה לו בכל התהליך וטיפים חשובים לאחרים מדוע חשוב להעריך את החיים ואת מה שקיבלנו במתנה.
אסף חילו מטייל בעולם | צילום: יח"צ
אסף חילו מטייל בעולם | צילום: יח"צ

מראיין: אסף חילו, כיף לפגוש אותך סוף סוף! בוא נתחיל מההתחלה, תספר לנו קצת עליך.

אסף חילו: נעים מאוד! אני כאמור עובד בנתב"ג בדיוטי פרי מוצרי חשמל, ובנוסף התחביב העיקרי שלי הינו הדרכה ואהבה לטיולים, צברתי חויות וטיילתי בהרבה מקומות ופגשתי אנשים מדהימים, עד שהתחלתי לתת את הידע שלי ולשתף אותו ברשת בחינם.

מראיין: שמעתי על מקרה פחות נעים בכל התהליך..בוא תספר לנו על תאונת הדרכים שהייתה לך עם ניידת משטרה..

אסף חילו: ואו..זו החויה שכמעט קטעה לי את התחביב שהכי אהבתי לעשות והוא לטייל בארץ ובעיקר בחו"ל.

יש לי מידע וטיפים למטיילים על איי סיישל, דובאי, בריסל, טנריף ועוד..אבל אירוע אחד שאולי בזכותו נתן לי להעריך ולקבל מוטיבצית יתר לטייל ולהעריך יותר ת'חיים.
אסף חילו ממשיך ומוסיף: ביום שעברתי תאונת דרכים על ידי ניידת משטרה כאשר שעברתי במעבר חצייה השתנו חיי,הפציעה אומנם לא הייתה קשה אבל מספיקה לגרום לי שלא אוכל לטייל הרבה זמן,מפרק הירך זז מהמקום,עשיתי טיפולים פיזיותרפים,שיקום שהוא לא היה קצר, אבל אני חייב לציין את צוות הרופאים והאחיות בבית חולים,עזרו לי בשיקום ולכל מה שאני צריך,המשפחה וחברים היו לצידי.

מראיין: קיבלת פיצויים לפחות?

אסף חילו: המשטרה רצתה לשלם פיצויים  פחותים,רופא מומחה מטעם בית המשפט קבע סכום של יותר של פיצויים, אבל שום סכום שבעולם לא יכול להשתוות על חוסר מעש שאני לא יכול לטייל ומרותק למיטה, מה שנתן לי כוחות זה החלום שיום אחד אני אחזור לטייל ולהנות, התהליך עצמו של השיקום על הליכון אימונים וחזרה לשגרה היו מאוד אינטנסיבים,הליכות מרובות בפרוזדור בבית חולים ובחצר, הלכתי עם קביים  במשך כמה שבועות, התמודדתי די יפה עם הכאבים, ובזכות הרצון וחוש ההומור שלי בגישה שבכל בעיה אפשר להתגבר ולפעמים לצחוק עליה, עשיתי טיול אחרי שבוע שהחלמתי הטיול היה לשוויץ, זה מאוד התאים לי לגוף ולנפש ובכלל אני ממליץ לטוס לשוויץ מדינה יפיפיה, טפסתי על הרים, הפלגתי על אונייה, הייתי בעיר לוצרן, אהבה לטיולים עוד יותר גברה אחרי הפציעה, אני נהנה לפגוש אנשים ולטייל יותר ממה שהייתי לפני הפציעה, אחרי שחזרתי לארץ מהטיול המשכתי לתת טיפים לאחרים בנוגע לטיולים מה שנתן לי מוטיבציה וכנראה שזה היה לטובה, כי אז חשבתי אולי להפסיק לטייל, וכיום אני מאושר עובד בשדה תעופה בדיוטי פרי למוצרי חשמל, חי תחיים השלמים והרגילים והכי מאושר בעולם.

מראיין: מה המסר שלך לקוראים?

אסף חילו: חשוב להדגיש להזהר בדרכים כי מדובר בחיי אדם לגוף אין חלקי חילוף, לשמור על עצמנו ולהמשיך לעשות מה שאנחנו הכי אוהבים כל אחד ואהבתו, וכמובן לטייל בעולם בין אם זה באיי סיישל או תאילנד..כל מקום שיעשה לכם טוב על הלב!

אסף חילו - מומחה הטיולים | צילום: יח"צ
אסף חילו – מומחה הטיולים | צילום: יח"צ

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות