fbpx
Nahariyya, IL
23°
Fair
6h7h8h9h10h
23°C
24°C
26°C
27°C
28°C

תגידו מברוכ לנהרייני נועם בראון שסיים תואר שני במדעי החינוך הגופני בווינגייט

לאיוונט החגיגי של קבלת התואר התייצב אמש נועם בראון עם אשתו תהל ובתם ליה, וכמובן שהוא לא שכח להודות לכולם. בואו להתרגש ביחד איתו
נועם בראון | צילום תהל ויצמן
נועם בראון | צילום תהל ויצמן

תגידו מברוכ לנהרייני נועם בראון שסיים השבוע תואר שני במדעי החינוך הגופני. לאיוונט החגיגי הוא התייצב אמש הגיעה עם אשתו תהל ובתם ליה וכמובן לא שכח להודות לכולם.

בראון שיתף את עוקביו: "אתמול הגיע לקיצו עוד פרק במסע האקדמי בקבלת התואר השני במכללה האקדמית בווינגייט. במהלך התואר הראשון התקבלה אצלי ההחלטה שאני הולך בכל הכוח על התואר השני, ומי שמכיר אותי יודע שכאשר הצבתי לעצמי למטרה את התואר השני לא נחתי עד אשר הגשמתי את המטרה שלי.

"אני רוצה להודות למשפחתי האהובה, שהייתה יחד איתי לכל אורך הדרך, וכמובן שגם אתמול בטקס – לאשתי האהובה ואיך אפשר שלא לליה הבת הבכורה שלנו שזכינו בה ואני זכיתי שתלווי אותי ברגע כזה. אשתי היקרה, רציתי להגיד לך תודה על שהיית לצידי לאורך כל הדרך – תמכת, עזרת, והכי חשוב על מי שאת ומה שאת בשבילי. אני שמח על הזכות לחלוק יחד איתך רגעים מאושרים כאלה. אני אוהב אותך אשתי.

"אני רוצה להודות להורים שלי על העזרה העצומה שלהם, על ההכוונה לדרך וההתמדה כמובן, על זה שהם תמיד כאן בשבילי לכל התייעצות ולכל תמיכה אפשרית וגם בלתי אפשרית, תודה עליכם והלוואי שרק תהיו בריאים עד אין סוף. אני נמצא איפה שאני נמצא בחיים שלי בזכותכם, אני אוהב אתכם.

"אני רוצה גם להודות לחברים שרכשתי לאורך הדרך. לפרופסור רוני לידור, נשיא המכללה, על הליווי הצמוד, למרצים במכללה האקדמית בווינגייט שבזכותם ידעתי שאת התואר השני אעשה אך ורק בווינגייט. תודה על הכל".

המדור הנרגש מזיל דמעה של התרגשות.

תהל ונועם בראון | צילום תהל ויצמן בראון
תהל ונועם בראון | צילום: תהל ויצמן בראון
לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות