fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: נערת ישראל 2020 במסר לבוחריה

נערת ישראל 2020 טלי קרסנופולסקי,מנהריה במסר מרגש מודה לתושבי העיר על הפרגון והתמיכה
טלי קרסנופולסקי | צילום קים לוי
טלי קרסנופולסקי | צילום קים לוי

נערת ישראל 2020 במסר לבוחריה

טלי קרסנופולסקי, בת ה-18 מנהריה זכתה בשבוע שעבר בתואר הנחשק 'נערת ישראל' לשנת 2020". נציגת המחוז הצפוני הביאה גאווה אדירה לאזורינו, כשקטפה גם את תואר 'חביבת הקהל' ובשל כך עלתה אוטומטית לגמר תחרות מלכת היופי של ישראל.

בזכות הצבעות הקהל הרחב, והקהל הצפוני בפרט, קרסנופולסקי הגיעה עד לשלב הסופי והמותח בתחרות, אותו כאמור סיימה בתור נערת ישראל החדשה. כעת, היא מודה לכל תושבי נהריה וקוראי צפון-1 בפרט, על התמיכה והאהבה העצומה לה היא זוכה.

"אני נעזרת בפלטפורמה של הרשתות החברתיות כדי להגיע לכמה שיותר אנשים. בגלל התחרות נחשפתי יותר ויותר לפייסבוק ולקבוצות פורומים שונות, דברים שלא הכרתי לפני.

הצטרפתי לקבוצות רבות של תושבי נהריה והסביבה, ונחשפתי לכמות אהבה מטורפת. בזכות הפייסבוק קיבלתי אינספור פניות תומכות ומרגשות מכל תושבי האזור, שמילאו לי את הלב ונתנו לי את הדרייב להמשיך ולרצות לנצח, לא רק בשבילי, בשביל כולנו".

על הזכייה בתואר חביבת הקהל סיפרה קרסנופולסקי "השקעתי המון בשביל לזכות בתואר חביבת הקהל. כל כך התרגשתי כשזה קרה. ההורים שלי לא הפסיקו לפרסם בפייסבוק, כל המשפחה והחברים השקיעו מאמצים אדירים כדי שזה יקרה. אבל העבודה הקשה משתלמת. זאת הייתה הרגשה מדהימה".

מסר מנערת ישראל :

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות