fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: לינט הכוכבת הישראלית שכבשה את טורקיה כובשת את ישראל

לינט מנשה, הכוכבת הישראלית שגדלה כאן בארץ ומגיל 5 היתה הזמרת הכי צעירה בישראל, יחד עם אימא שלה מתוך הצמד 'לילה ולינט'. חוזרת ובגדול להופיע בעכו במסגרת פסטיבל ערבסק, שיתקיים ב-24.8.
לינט | צילום שירה הומינר
לינט | צילום שירה הומינר

אחת הכוכבות הכי גדולות של שנות ה-80 במדינת ישראל חוזרת ובגדול להופעה בשלישי הקרוב בהיכל התרבות החדש בעכו.

לינט, היא כוכבת ישראלית גאה, אשר מנהלת קריירה ענפה בין טורקיה וישראל ומופיע בשאר המדינות – בפסטיבלים בינלאומיים וזאת אחריי 10 אלבומי מוסיקה שיצאו, ועם מיליוני עותקים שנמכרו במשך כל הקריירה המוסיקלית שלה.

בין ההופעות והפסטיבלים, נוחתת לינט בישראל, למופע מיוחד, אשר הינו שיתוף פעולה בינלאומי ביחד עם תזמורת ירושלים מזרח ומערב בניצוחו של המנצח תום כהן.

במסגרת פסטיבל ערבסק – אשר יתקיים בעיר עכו, ביום שלישי ה- 24.8.21 בהיכל התרבות החדש שבעיר.

המופע יפתח את הפסטיבל ובאותו הערב יופיעו על במה אחת לינט ויסמין לוי בליווי תזמורת ירושלים מזרח ומערב. בעבור הפסטיבל ובמסגרת שיתוף הפעולה הבינלאומי, הקליטה לינט ביחד עם תזמורת ירושלים מזרח ומערב את הגרסה שלהם לשיר חומות חימר הישראלי, גם בטורקית וגם בעברית, לעיבוד מוסיקלי של תום כהן.

בגירסה הנוכחית – שומרת לינט על צביון השיר גם בטורקית, ומקדישה אותו למען כל הנשים בעולם. אתמול נפתחה מהדורת החדשות NTV בתחנת הטלוויזיה הנצפת ביותר בטורקיה עם למעלה מ-30 מיליון צופים. עם השיר של לינט והושמע החלק בעברית של הקליפ ובהמשך ראיון של תום כהן האגדי אודות שיתוף הפעולה והשיר וההקדשה האישית שלו לכל הנשים בעולם.

לינט, כמה זמן לא הופעת בעכו, מאז ההופעה האחרונה שלך בעיר?

"להערכתי, מעל 35 שנה, הייתי אז מופיעה עם אימא, אני זוכרת עוד שחרשנו את הצפון בהופעות וכן אני זוכרת שהופענו בעכו, חיפה, קריות והסביבה."

איך זה לחזור ולהופיע בעכו?

"מרגש כל פעם מחדש, לחזור הביתה, לקהל המדהים שאני כל כך מצפה לפגוש אותו כבר ביום שלישי הקרוב."

מה החלומות שלך לעתיד?

"החלום שלי, להמשיך ולעשות את הפרויקט הבינלאומי שלנו ולהתפתח בו, ולייצא מכאן מישראל שירים שהם פס קול, לכל העולם."

איך זה לחזור להופיע בתקופת הקורונה?

"גם בטורקיה וגם בישראל המצב דומה, מאד מוזר לחזור ולשיר אחרי שנה וחצי ללא הופעות, אבל החיים שלנו, האומנים זה הבמה, ההתרגשות היא בשיאה, מבחינתי זה הדבר שאני הכי אוהבת לעשות וליצור מוסיקה".

 

לרכילויות נוספות בצפון 1 הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות