fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: כרמלין אשקר "האמא" של החיילים בצפון

כרמלין אשקר המייסדת והרוח החיה ב"עמותת ברית אחים - נוצרים גאים להשתלב", הפכה ל"אמא" של חיילי צה"ל בצפון
כרמלין אשקר צילום: כרמלין אשקר
כרמלין אשקר צילום: כרמלין אשקר

כרמלין אשקר אמא ל-4 ילדים מפסוטה שבגליל המערבי, פעילה חברתית שהקימה ועומדת בראש "עמותת ברית אחים – נוצרים גאים להשתלב" ארגון שהוקם ע"י אזרחים יהודים וערבים ושמטרתו העיקרית היא גיוס צעירים ערבים נוצרים לצה"ל.

בד בבד עם הפעילות לגיוס הצעירים הנוצרים, כרמלין החלה לפנק את חיילי צה"ל ושמה הופץ בין החיילים שמכנים אותה "האמא של החיילים".

כרמלין מספרת: "מתקשרים אלי חיילים מיחידות שונות בצפון, אלה רוצים לערוך מסיבה וזקוקים  לממתקים ולחטיפים, אחרים מעוניינים להפתיע את המפקד ובעוצר היציאות בתקופת הקורונה, הביקוש הגדול היה למוצרי הגיינה ונקיון לחיילים ולחיילות שנשארו תקופה ארוכה בבסיסיהם".

 

כרמלין עם לוחמות בשטח צילום: כרמלין אשקר

 

עם התמסרותה של כרמלין לחיילים, החלו להגיע אליה גם פניות לעזרה כלכלית לחיילים ולמשפחות חיילים וגם כאן היא מנסה לחבר חוטים ולסייע ככל יכולתה.

בשבועות האחרונים גם אנחנו גוייסנו למאמץ והפעלנו את רשת המקומונים של "תקשורת מקומית צפון", בניסיון לסייע לחייל בקריות ולמשפחת חייל אחר בנוף הגליל בפתרון בעיות כלכליות .

שאלתי את כרמלין כיצד היא מממנת את פעילותה? ותשובתה היתה: "תרומות!! כל הפעילות ממומנת מתרומות מאנשים טובים ומגופים מסחריים".

הבוקר כששהיתי עם כרמלין, קיבלה לסלולארי את סרטון התודה מחיילי גולני ברמת הגולן שצרפתי, מה שקורה כמעט מדי יום ונותן לה את האנרגיה להמשיך.

 

 

למעוניינים לתרום לכרמלין ולסייע לה לעזור לחיילי צה"ל

 ברית אחים, בנק מרכנתיל דיסקונט(17) סניף 692 חשבון מס' 78697400

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות