fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה תומכת בטלי

לאירוע נוצץ בביתו של ד"ר אברהם לוי. הגיעו 12 המועמדות לכתר לבושות בשמלות כלה של המעצב אלירן ארחה. להזכירכם, נהריה תומכת בטלי קרסנופולסקי, הנציגה שלנו בתחרות מלכת היפי 2020
טלי קרסנופולסקי | צילום קים לוי
טלי קרסנופולסקי | צילום קים לוי

נהריה תומכת בטלי

בעוד פחות מחודש תצא לדרך תחרות מלכת היופי 2020 עם 12 מועמדות מכל הארץ שמתחרות על התואר.

כפי שכבר דיווחנו, את נהריה תייצג טלי קרסנופולסקי, בת ה-18, שחקנית טניס מקצועית – מקום שלישי בארץ לגילה, שרוצה לעבוד כמאמנת כושר, ללמוד ולעזור לאנשים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים.

השבוע התקיים אירוע נוצץ בביתו של נותן החסות לתחרות, המנתח הפלסטי הידוע ד"ר אברהם לוי.

מי שהפיקה את האירוע היא לא אחרת מאשר יוצאת האח הגדול, אביבית בר זוהר.

12 המועמדות לכתר הגיעו לבושות בשמלות כלה של המעצב אלירן ארחה.

אביבית בר זוהר ומתמודדות מלכת היופי 2020 | צילום: דנה קופל
באדיבות: עיתון לאישה | צילום: דנה קפל

תחרות "מלכת היופי של ישראל", הנערכת מטעם מגזין "לאשה" מתקיימת בפעם ה-71, השנה גם הקהל בבית ייקח חלק בהחלטה על הזוכה בתואר וזאת על ידי הצבעה באתר YNET שם תוצג הנבחרת הסופית המורכבת מ-12 מתמודדות.

בין התאריכים 23 ביוני ועד ה-2 ביולי ניתן יהיה להצביע למתמודדת המועדפת דרך אתר YNET שם יפורסמו תמונות, סרטונים ומידע על 12 המתמודדות שהעפילו לנבחרת הסופית של תחרות "מלכת היופי של ישראל" מטעם מגזין "לאשה". המתמודדת שתבחר ברוב קולות תעפיל אוטומטית לגמר התחרות המורכב מ-4 מתמודדות- אחת על פי בחירת הקהל ושלוש האחרות תבחרנה על ידי הרכב השופטים. בסיומו של הגמר שיתקיים ב-13 ביולי תזכה אחת מהן בכתר הנוצץ ובתואר הנכסף "מלכת היופי של ישראל" ותייצג את ישראל בתחרות "מיס יוניברס".

לינק לדף ההצבעה: missisrael.ynet.co.il

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק צפון 1 חדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות