fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרגש: "עמותת גיבורים קטנים – הם האנשים הכי יפים שהכרתי"

התרגשנו: גדי אברהם, תושב נהריה, יצא עם נכדתו בת ה-6 יחד עם כל תלמידי בית הספר לחינוך מיוחד בו היא לומדת, לטיול ג'יפים שאורגן ע"י בית הספר בשיתוף עמותת "גיבורים קטנים". גדי משתף אותנו בתחושותיו לאחר המסע: "היום הכרתי לפתע וללא הכנה מוקדמת את האנשים הכי יפים בישראל, עשרות מתנדבים ואזרחים מן השורה מגיעים עם הג'יפים הפרטיים שלהם, על חשבונם ומוציאים את הילדים לטיולים ברחבי הארץ."
עמותת גיבורים קטנים הם גדולים מהחיים | צילום: באדיבות גדי אברהם

אנשים טובים באמצע הדרך; בית הספר לחינוך מיוחד בצליל ים" בקריית ים, בו לומדת נכדתו בת ה-6 של גדי אברהם, תושב נהריה, ארגן טיול ג'יפים מיוחד בשיתוף עמותת "גיבורים קטנים", שלקחו את הקטנטנים לבריכות הדגים של כפר מסריק, ליער אחיהוד ולישוב טל-אל שם ארגנו אירוע של אוכל, ריקודים ועוד.

עמותת גיבורים קטנים | צילום: באדיבות גדי אברהם

אברהם מספר לנו בהתרגשות על המסע: "בתי ענת ביקשה ממני ללוות את נכדתי רוני בת ה-6 לטיול ג'יפים עם כל תלמידי בית הספר לחינוך מיוחד בו היא לומדת. טיול של 4-5 שעות ועשיתי זאת בחפץ לב. הגעתי בשעה 8.00 לבית הספר, ולהפתעתי ראיתי עשרות ג'יפים מחכים בחניונים מסביב לבית הספר.

יותר מ-30 ג'יפים שיוצאים לטיול של עמותת גיבורים קטנים | צילום: באדיבות גדי אברהם

"התברר לי שעשרות הג'יפים עם עשרות הנהגים הם מתנדבים של עמותת "גיבורים קטנים". מתנדבים ואזרחים מן השורה המגיעים עם הג'יפים הפרטיים שלהם, על חשבונם ומוציאים את הילדים ומלווים אותם לטיולים ברחבי הארץ, הם עושים זאת באהבה, בהתנדבות מלאה לפחות פעמיים בחודש. חלקם פנסיונרים, חלקם עובדים וביום שישי יום החופשה שלהם, הם מתנדבים."

גם פנסיונרים של משמר הגבול. מתנדב לגיבורים קטנים | צילום: באדיבות גדי אברהם

בטיול בו יצאו גדי אברהם ונכדתו, טיילו כ-4-5 שעות באזור הצפון. מספר לנו גדי בהתרגשות: "היום הכרתי לפתע וללא הכנה מוקדמת את האנשים הכי יפים בישראל, אני מתכוון לאנשים הכי איכותיים, הכי ציוניים ואוהבי אדם שהכרתי מעודי. ראיתי במו עיני את ארץ ישראל היפה. ראיתי נתינה שלא קשורה בדבר, הייתי בהלם במהלך כל הטיול הקסום הזה עם האנשים היפים האלו."

גדי אברהם עם נכדתו | צילום: באדיבות המצולמים

למי שטרם הספיק להכיר, תנועת 'גיבורים קטנים' פועלת בקרב בתי הספר עם ילדים מוגבלים בשכלם ואוטיסטים, מלווה את הפעילות בבתי הספר במהלך כל השנה ועורכת באופן סדיר, פעילויות שנתיות בבתי הספר: מאמצים את בתי הספר האלה. כל אלפי הילדים ומלוויהם, מתנדבים וחיילים מפעילים תחנות פעילות לילדים.

עמותת גיבורים קטנים | צילום: באדיבות גדי אברהם

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות