fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לימור דיין חוגגת העצמה נשית

לימור דיין חגגה יום הולדת 45 בצורה קצת אחרת והחליטה לפרגן לעצמה ולנצל את היום לצילומי העצמה נשית. דיין: "זו המתנה הכי גדולה שיכולתי להעניק לעצמי"
לימור דיין | צילום: קסם צלמים
לימור דיין | צילום: קסם צלמים

 

שגרו מזל טוב ללימור דיין, תושבת נהריה, מנהלת האדמיניסטרציה ורכש של שיין מדיקל סנטר שבקרית אתא, שחגגה השבוע יום הולדת 45.

דיין החליטה לפרגן לעצמה ביום צילומים להעצמה נשית וגייסה למטרה את צוות הביוטי: משה טולדנו – קסם צלמים, אלעד ליאו מאיר על השיער, שירן אביטל סטיילינג, מיטל ברקוביץ איפור.

דיין משתפת אותנו: "יש בך עולם שלם מלא חלומות, תבחרי כל מה שבא לך להיות ותאהבי לפני הכל את עצמך, תחייכי גם אם כלום לא הולך ותזכרי אף פעם לא מאוחר, אל תשאירי את הכל למחר, יש את היום……השיר הזה התנגן לי בראש ועל סט הצילומים, וזו המתנה הכי גדולה שיכולתי להעניק לעצמי לגיל 45 – צילומי העצמה נשית, כי דווקא בשנה המטלטלת הזו הבנתי שהבחירה לצמוח דווקא מתוך הקושי הוא הישג הכי גדול ושזה טוב ונחמד להרים אחרים, אבל הכי חשוב זה ל"הרים" לעצמך. אז החלטתי להיות הפעם בצד השני של המצלמה, לשחרר וליהנות מהרגע ומי שמכיר אותי יודע שבשבילי לשחרר זה על סף הבלתי אפשרי כי הכל תמיד בשליטה. בחרתי לי את צוות הביוטי הכי טוב שאפשר לבקש, צלם מוכשר מאין כמותו ויצאנו לדרך, וליום אחד הרגשתי מלכה. ממליצה לכל אישה, בכל גיל לתת לעצמה את המתנה הזו. כי אין עוד אחת כמוך!"

 

המדור מאחל מזל טוב ענק……..

לימור דיין | צילום: קסם צלמים
לימור דיין | צילום: קסם צלמים
לימור דיין | צילום: קסם צלמים
לימור דיין | צילום: קסם צלמים

 

לרכילויות נוספות בצפון 1 הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות