fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זוכת האח הגדול בודקת את הגן הבוטני

טל גלבוע הטבעונית, יועצת ראש הממשלה לענייני בעלי חיים וזוכת הריאליטי "האח הגדול", הגיעה לביקור בגן הבוטני בנהריה. מפגישה עם ראש העיר יצאה בתחושות טובות והבטיחה ללוות את התהליך להצלחה
טל גלבוע ורונן מרלי | צילום :קרן אטיאס
טל גלבוע ורונן מרלי | צילום :קרן אטיאס

טל גלבוע הטבעונית, יועצת ראש הממשלה לענייני בעלי חיים, זוכת הריאליטי "האח הגדול" הגיעה לביקור בגן הבוטני-זיאולוגי בנהריה.

גלבוע, איך תסכמי את הביקור?

"ביקרתי היום יחד עם ראש עיריית נהריה וצוותו בגן הבוטני-זיאולוגי שבעיר, אקדים ואומר שעבורי זו סגירת מעגל מרגשת להגיע לנהריה עם שיח פורה עם ראש העיר, כיון שלפני כשנתיים נאבקנו מאבק עיקש בראש העיר הקודם על הסוסים האומללים שהיו ברחוב הגעתון ובטיילת. ברגע שנבחר רונן מרלי, ראש העיר הנוכחי, הוא הסיר את נושא כרכרות הסוסים ובא לציון גואל.

הגן הבוטני קיים כ-17 שנים בעיר, חיות רבות נמצאות שם עוד מיום היווסדו, כהקדמה לסיור, שוחחתי עם כל בעלי התפקידים במקום בנוגע לטיפול בבעלי החיים. אני רוצה לציין את יהונתן, מנהל התפעול במקום. הכרתי בן אדם אכפתי אשר מבין היטב את חוזקות וחולשות המקום.

עם ראש העיר סיכמתי כי אעשה את כל המאמצים על מנת למצוא לחיות הבר הייחודיות מקום אחר. סיכמנו כי אעזור למצוא בתים לגדיים ולטלאים שבמקום והחיות יעברו עיקור על מנת שלא יתרבו וכך המקום בו הם נמצאים, יספק את צורכיהם. כמו כן, פינת הליטוף לא תאפשר כניסת בני אדם. כל עובד במקום יוצא לקורס של רט"ג לטיפול בחיות בר (עד שיוצאו מהמקום) וכי למקום לא יוכנסו חיות בר נוספות. 

בעניין אחר, ראש העיר מימן בשנה שעברה עיקור של כמה מאות חתולים למרות שלא זכה בקול הקורא של משרד החקלאות, ויבדוק היתכנות של מבצע עיקורים נוסף, בנוסף לעיקורים שנעשו ע"י עמותת חובבי החתולים בישראל.

אני רוצה להודות לראש העיר, רונן מרלי, על פגישה ארוכה ומקיפה, על הפתיחות והרצון הטוב, על הצוות שמקיף אותו והתחושה שכולם באו על מנת לשרת את הציבור ולעבוד עבורו.
אני אלווה את התהליך אותו הגן יעבור ואשוב לפגישה נוספת".

טל גלבוע ורונן מרלי | צילום :קרן אטיאס
טל גלבוע ורונן מרלי | צילום :קרן אטיאס

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות