fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזמרת דנה לפידות בשיר חדש בכיכובה של מעיין אדם מגישת הטלוויזיה מנהריה

הזמרת הידועה דנה לפידות מוציאה שיר בהשתתפות העיתונאית ומגישת הטלוויזיה מעיין אדם שנולדה בנהריה, אנחנו התרגשנו ופירגנו לשתיהן
דנה לפידות ,אדריאנו חאובל ומעיין אדם | צילום אור גפן
דנה לפידות ,אדריאנו חאובל ומעיין אדם | צילום אור גפן

היוצרת והזמרת דנה לפידות, אמש הוציאה את השיר ״אתה צוחק, אני בוכה״, שיר עם נשמה וקליפ שממשיך את הסיפור מהסינגל הקודם שלה ״שעות״, בכיכובם של אדריאנו חאובל, שחקן ודוגמן מקצועי והעיתונאית ומגישת הטלוויזיה ״מעיין אדם״ שבמקור מנהריה.

רקע על השיר החדש

השיר משלב צבעים מגוונים שמאפיינים את הדרך המוזיקלית שלה, שיר עם אלמנטים מזרחיים ומערבים מלאים בסול.
במהלך החצי שנה האחרונה כשבעולם פרצה "מגיפת הקורונה", דנה היתה בתקופה פורה ומחודשת, חובקת אהבה חדשה ובהכנות לחתונתה הקרבה.
דנה מצאה את עצמה מפנה את כל הזמן ליצירה, כתיבה, שירה, בימוי ועשייה מלאה סביב שירים חדשים, סינגל והפקת חתונתה.

דנה לפידות משתפת: "אצלי כל שיר ותו הוא תמונה אמיתית ושקופה מתוך פאזל חיי, זהו שיר מלא בכאב שזורם ממני באופן טבעי. מבחינתי זה שהשיר הזה יוצא עכשיו, זוהי סגירת מעגל טבעית ומדהימה לתקופה הזו ומסמלת התחלה של תקופה אחרת לחלוטין בחיי. אני נמצאת בתקופה מיוחדת, שלווה, כמו שלא הייתה לי עם אהובי החדש, עסוקה בבניית המרחב הפנימי שלי והכתיבה על רגשות אצלי מאוד פורצת ונשפכת החוצה, כיף לי לזרום עם התחושות שלי ולתת למוזיקה לעשות בי כרצונה."

במהלך העשור האחרון כתבה והלחינה דנה שירים לאומנים מהשורה הראשונה ביניהם: שלומי שבת, עדן בן זקן, ליאור נרקיס, משה פרץ, מאיה בוסקילה ועוד רבים וטובים. ואף הספיקה להשתתף בעונה האחרונה והמצוינת של ״הכוכב הבא לארוויזיון״ שם זכתה שוב לחיבוק חם ואוהב מצד הקהל.

דנה בעיצומה של תקופה מחודשת וחובקת בשיתופי פעולה עתידיים, סינגל וקליפ חדש, ובקרוב סיבוב הופעות חדש בארץ וכמובן החתונה שתתקיים בשישי הקרוב (5.6) וחשפה לאחרונה באינסטגרם שהיא מצפה לילד ראשון.

 

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו

והישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות