fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בדרך אל האושר

מקרה מקסים של אחות במחלקת הילדים במרכז הרפואי לגליל, סוזי דמקינר, שהפגינה תושייה, יצירתיות ורגישות כלפי משפחה שעלתה לארץ לפני כארבעה חודשים. אהבנו!
האחות סוזי דמקינר עם בני הזוג | צילום: דוברות המרכז הרפואי לגליל

האחות סוזי דמקינר, מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה, סייעה במסגרת תפקידה כיועצת הנקה, לעולה חדשה מאתיופיה, שביקשה להיניק את תינוקה בן השבוע, אושר (אחד מזוג תאומים), שאושפז במחלקת הילדים. למרות שהאם אינה דוברת עברית, הצליחו השתיים לתקשר ביניהן, כאשר האחות הסבירה לה כיצד לשאוב את חלב האם, אותו איחסנה בהמשך במקרר המחלקה.

לאחר שהתינוק שוחרר לביתו שבמעון תפוז בנהריה, גילתה סוזי במקרר כמה בקבוקים עם חלב אם, שנשאו מדבקה עם שם התינוק. סוזי, שלא היתה מוכנה לזרוק את הבקבוקים, יצרה מיד קשר עם אחד מקרובי המשפחה המדבר עברית, ועידכנה אותו בעניין.

כעבור פרק זמן קצר, בתמיכת האחות האחראית של המחלקה, אלבינה גלפנד, הגיעה סוזי לבית המשפחה במעון תפוז, שם הביאה להם את הבקבוקים, אותם נשאה באמצעות צידנית עם קרחונים.

בין האחות והאם נוצר קשר מיוחד, ובימים האחרונים הגיעה סוזי לברית המילה של אושר ואחיו התאום, כשידיה עמוסות מתנות מהמחלקה, תרומת חנות "מיי בייבי" ירכא.

האחות סוזי דמקינר: "כיועצת הנקה ומקדמת בריאות, אני רואה בקשר של המרכז הרפואי עם הקהילה דוגמה מוצלחת לקידום בריאות, ותזונת חלב אם היא דוגמה נהדרת לכך שלמרות קשיי השפה והתרבות, ניתן ליצור תקשורת חוצת יבשות, דעות ועמדות".

האחות סוזי דמקינר עם בני הזוג | צילום: דוברות המרכז הרפואי לגליל

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות