fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ארסנל הסלב'ים על שפת הבריכה וגם שבוע הנקה במרכז הרפואי לגליל

נובחוב יצא לבלות עם חברים וצוות ערוץ 13 ביקר במרכז הרפואי לגליל
מבזקים
מבזקים

ארסנל הסלב'ים שלנו מבלה על שפת הבריכה וגם שבוע הנקה במרכז הרפואי לגליל

מעצב השיער רפאל נובחוב לקח הפסקה קלה עזב את הבריכה אצלו בבית ונפגש עם ארסנל החברים: כוכבת הבוזגלוס פאני בוזגלו, אחותה קארין לוי, שחף פישר ועידו קקון בחוף בננה ביץ' בנהריה וכמובן, לא שכח להדגים לכולם איך שוחה כריש.

רפאל נובחוב וחברים | צילום עצמי
רפאל נובחוב וחברים | צילום עצמי

טום גיסברג סיים שנת פעילות מוצלחת במכללה לכדורגל כרמיאל בחסות מכבי חיפה ואת גביע סיום השנה קיבל ממנהל המכללה אבי גיסברג שהוא, במקרה, גם האבא שלו.

אבי וטום גיסברג | צילום עצמי
אבי וטום גיסברג | צילום עצמי

באגף לבריאות האשה שבמרכז הרפואי לגליל ציינו את שבוע ההנקה, במתכונת מצומצמת: במחלקת הפגייה ערכו "מרתון קנגורו" שנמשך שלושה ימים עם צילומים מהנים. בשתי המחלקות ליולדות ובחדרי הלידה עודד הצוות את האימהות להניק את הרך הנולד. האימהות אף נהנו מארוחת בוקר בריאה ומפנקת ובלוני ענק בחדרים.

האחיות ממחלקת הפגיה | צילום: אלי כהן
האחיות ממחלקת הפגיה | צילום: אלי כהן

 

צוות ערוץ 13 בילה יום שלם עם מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי. את היום פתחו במרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם פגשה כתבת הבריאות, חן זנדר, את דובר המרכז הרפואי, גל זייד. השניים הקפידו על מסכות וריחוק חברתי, אך לא ויתרו על שפשוף המרפקים המסורתי.

גל זייד וחן זנדר צילום: אלי כהן
גל זייד וחן זנדר צילום: אלי כהן

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות