fbpx
Nahariyya, IL
23°
Fair
6h7h8h9h10h
23°C
24°C
26°C
27°C
28°C

אמש בנהריה המופע "אין לנו ארץ אחרת"

אמש בהיכל התרבות FRIENDS נהריה במסגרת סדרת מופעי "אין לנו ארץ אחרת", הופיעו ירון אילן, בעז טביב ואיזקיס במופע הטברנה "ערב כחול יוון".
משתתפי המופע | צילום יח"צ
משתתפי המופע | צילום יח"צ

אמש בהיכל התרבות FRIENDS נהריה במסגרת סדרת מופעי "אין לנו ארץ אחרת", הופיעו ירון אילן, בעז טביב ואיזקיס במופע הטברנה "ערב כחול יוון". הקהל נהנה ממופע סוחף וקיצבי שנתן קצת הפוגה מהמצב. בתמונה עופרה אלקיים מנהלת היכל התרבות FRIENDS נהריה ואשר שמואלי יו"ר מרחב ההסתדרות גליל מערבי. "אין לנו ארץ" סדרת מופעים בסימן אחדות ותקומה מבית ההסתדרות, הבית של העובדות והעובדים בישראל ורשת .FRIENDS
יוסי וולף, מנכ"ל FRIENDS: "אירועי ה-7 באוקטובר חיזקו את הקוד הגנטי של החברה הישראלית, שהוכיחה פעם נוספת שהרוח הישראלית בשדה הקרב ובעורף היא הכוח המוחלט והמוחץ לניצחון במלחמה החשובה מכל עבור כולנו. השנה, לרגל ימי הזיכרון והעצמאות, אני מזמין את כולכם להצטרף אלינו במופעים שמטרתם להעניק רגעים של מזור, רוגע ואחדות, לכל מי שמעוניין בכך".
יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד: "יום הזיכרון ויום העצמאות, השלובים זה בזה, מקבלים השנה – יותר מתמיד – משמעות מקודשת, נוכח השבר העמוק שלא ידענו. סדרת המופעים "אחדות ותקומה" שמה במרכז את היצירה הישראלית המקורית והמרגשת, ומזכירה לכולנו שרק ביחד ננצח, רק בגלל הרוח. ההסתדרות תמשיך להיות עמוד תווך של החברה הישראלית במגוון תחומים, גם בתרבות, ומחזקת את המשפחות השכולות, משפחות החטופים, התושבים המפונים, כוחות הבטחון וכלל עם ישראל."

 

 

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות