fbpx
Nahariyya, IL
23°
Fair
6h7h8h9h10h
23°C
24°C
26°C
27°C
28°C

סיף: קבוצת הגברים של הפועל עכו זכתה באליפות ישראל

הקבוצה העכואית החזירה לעצמה את התואר אחרי 5 שנים. קבוצת הנשים סיימה במקום השני. המאמן מאור חטואל: "עשינו קפיצה גדולה בשנים האחרונות ועכשיו אנחנו קוטפים את הפירות". ליאם חביב סיים במקום השני והוכתר לסגן אלוף ישראל
הפועל עכו חוגגת את זכייתה באליפות צילום: באדיבות מאור חטואל

קבוצת הסיף של הפועל עכו זכתה באליפות ישראל בסגנון רומח, והחזירה לעצמה את התואר אחרי 5 שנים. הקרב הוכרע בקרב האחרון בו ניצח עזיז שאמי מהפועל עכו את איתן למברגר. עזיז: "זאת הייתה אחריות כבדה על הכתפיים לקבל עלי את תפקיד הקפטן ואני שמח שעמדתי בה בכבוד ובהצלחה. ניהלתי את קרב הגמר בשם כולם והניצחון מגיע לכל חברי הקבוצה".

הקבוצה העכואית, שהורכבה מהסייפים עזיז שאמי, מאור חטואל, ליאם חביב ומתן צוקרמן, פתחה את יום התחרות בניצחון מרשים על הפועל באר שבע, 16:45. בהמשך ניצחה הפועל עכו גם את הפועל מגידו בחצי הגמר, 27:45. בגמר, ניצחה עכו את הפועל כפר סבא, 42:45.

בקטגורית הנשים, העפילה הפועל עכו לגמר, אבל הפסידה והתנחמה במקום השני. קבוצת הנשים עם הסייפות מאי קגן, מארי דבורקין, דלילה חטואל וטליה פלוס, הפסידה כאמור בגמר לכפר סבא, 45:24.

המאמן מאור חטואל: "הסינרגיה המדהימה בין חברי הקבוצה הוכיחה שהשלם עולה על סכום חלקיו. עשינו קפיצת דרך מדהימה בשנים האחרונות ובאליפות הזאת קטפנו את הפירות".

סגן אלוף ישראל. ליאם חביב
צילום: באדיבות מאור חטואל

בקטגוריה האישית, רשם הסייף ליאם חביב הישג מצוין כשסיים במקום השני והוכתר לסגן אלוף ישראל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות