fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה: כתר הקימה נבחרת לחתירת נשים בסירות דרקון המורכבת מנשות הארגון

כתר הקימה קבוצת חותרות ראשונה מסוגה, המורכבת מ-40 נשות הארגון ממפעלי כתר ביקנעם, כרמיאל ואלון תבור, מכל המגזרים ובמגוון גילאים.
קבוצת החותרת של כתר | צילום: Orropics
קבוצת החותרת של כתר | צילום: Orropics

כתר היא הארגון הראשון בישראל שהקים קבוצת חתירה בסירות דרקון, המורכבת מנשות הארגון. קבוצת "החותרות של כתר" הוקמה בשיתוף ובהשראת "הלביאות הורודות ישראל", המורכבת מנשים שמתמודדות ומחלימות מסרטן השד, המתאמנות במרכז לספורט ימי בכנרת, והיא קבוצת החותרות הראשונה של מקומות עבודה בסירות אלו.

קבוצת "החותרות של כתר" מורכבת מכ-40 נשות הארגון ממפעלי כתר ביקנעם, כרמיאל ואלון תבור, במגוון גילאים ומכל המגזרים, המקיימות אימונים שבועיים בכינרת. מדובר בקבוצה ראשונה מסוגה, מאז הקמת הלביאות הורודות, והיא עתידה לקחת חלק בליגת החתירה למקומות עבודה המוקמת בימים אלו.

קבוצת החותרות כבר החלה את דרכה המקצועית, ולקחה חלק בתחרות לסירות דרקון קצרות, שהתקיימה בשבוע שעבר במרכז דניאל לחתירה. הקבוצה עתידה לקחת חלק בתחרויות ארציות נוספות בהמשך הדרך.

הקמת קבוצת החתירה היא מהלך ראשון מסוגו בכתר ובתעשייה בכלל, כחברה שפועלת רבות לקידום ספורט בקרב עובדיה ולרווחתם, לצד העצמה נשית. מהלך זה מצטרף לפעילויות רבות שכבר מתקיימות בכתר, מהקמת חדר כושר מתקדם בכרמיאל עבור העובדים במפעלי החברה ועד תמיכה בארבע ספורטאיות פראלימפיות, המשמשות כשגרירות המותג.

אודי שגיא ויפתח סחר, מנכ"לים משותפים כתר: "אנו בכתר מאמינים קודם כל באנשים, בכבוד הדדי, עשייה משותפת ועבודת צוות. ערכים אלו, שבאים לידי ביטוי בכל המפעלים שלנו בכרמיאל, אלון תבור ויקנעם, מזוקקים בספורט בכלל וספורט החתירה בפרט.

כחברה שמעצימה נשים, מקדמת ומפתחת אותן, בחרנו לאמץ לליבנו את ענף החתירה כדי ליהנות יחד, תוך תמיכה במטרה חשובה ויצירת קהילה של ממש עבור עובדות החברה. אנו שמחים ונרגשים על שיתוף הפעולה עם 'הלביאות הורודות ישראל', ומאחלים הצלחה לנבחרת החותרות שלנו שמהווה, כמו כתר, גאווה ישראלית של ממש."

מייסדת קבוצת "הלביאות הורודות", אורית זיו: "כסקיפרית ותיקה אני מאמינה בכוחם של המים. 'הלביאות הורודות' הן גם חותרות לחיים מתוך אמונה שיחד הן מסוגלות להתמודד עם מה שלא יבוא. אנו מודות לחברת כתר שתומכת בנו, ושהייתה לראשונה שהחליטה להצטרף לליגה למקומות עבודה לחותרות בסירות דרגון. ללביאות ולכתר יש שפה משותפת, שמתבססת על קבוצה שעובדת כגוף אחד, תוך חתירה להישגים משותפים והגשמה אישית. כל אלו יחד יוצרים תמהיל מרגש של גיוון ורוח ספורטיבית".

קבוצת "הלביאות הורודות ישראל" נוסדה לפני כ-4 שנים על ידי אורית זיו, לזכר אחותה טלי שנפטרה מסרטן. כשנה לאחר פטירתה של טלי חלתה גם אורית, וכחלק מתהליך ההחלמה שלה החליטה להקים את הקבוצה, לזכר אחותה ולמען נשים רבות בישראל,

הממשיכות להתמודד עם השלכות המחלה גם לאחר שהחלימו. כיום הקבוצה מונה כ-100 חותרות בסירות דרקון, ובימים אלו מתגבשת קבוצה נוספת. הקבוצה תומכת ומסייעת לנשים בכל הגילאים המחלימות מסרטן השד ולאלו שמתמודדות עם הישנותה של המחלה, כאשר לכולן מטרה משותפת: לנצח בכל החזיתות.

יפתח סחר, אורית זיו, ליאור פורת ואודי שגיא | צילום: Orropics
יפתח סחר, אורית זיו, ליאור פורת ואודי שגיא | צילום: Orropics

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות