fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: למרות הפסקת הליגה, הוכרזה אלופה

בעקבות משבר הקורונה והפסקת הליגה, הוכרזה הפועל גליל מטה אשר/עכו לאלופה בפעם ה-17 בתולדותיה. היו"ר מיכאל קישון: "מגיע לנו. היינו בלתי מנוצחים"
לא נפרדים מצלחת האליפות. יו"ר הפועל גליל מטה אשר/עכו מיכאל קישון עם המאמן נועם כץ צילום: אדריאן הרבשטיין
לא נפרדים מצלחת האליפות. יו"ר הפועל גליל מטה אשר/עכו מיכאל קישון עם המאמן נועם כץ צילום: אדריאן הרבשטיין

הנהלת איגוד הכדורעף הכריזה השבוע של הפועל גליל מטה אשר/עכו כאלופת המדינה לעונת 2019/20. זאת, בהמשך להחלטתה על סיום פעילות הליגה בעקבות משבר הקורונה.

הפועל גליל מטה אשר/עכו סיימה את הליגה הסדירה עם מאזן מרשים של 0:16 כשההחלטה על הפסקת הליגה הגיעה רגע לפני פתיחת משחקי הפלייאוף. עבור מטה אשר/עכו זוהי זכייה מספר 17 בארון האליפויות המעוטר שלה וזכייה שלישית ברציפות.

יו"ר הקבוצה מיכאל קישון: "אני מברך על ההחלטה ומודה להנהלת איגוד הכדורעף להעניק לנו את התואר, שבהחלט הגיע לנו. היו לנו העונה 19 ניצחונות בכל המסגרות ואין ספק שהוא מגיע למאמן נועם כץ ולשחקנים, שהשקיעו רבות באימונים ובמשחקים והתוצאות היו בהתאם. תודה גם לכל שותפיי בהנהלת הקבוצה, לאוהדים הרבים שמלווים אותנו לאורך השנה כולה, לראש המועצה האזורית של מטה אשר משה דוידוביץ' ולראש עיריית עכו שמעון לנקרי, שתומכים בקבוצה במשך שנים רבות".

מי שעוד היו מרוצים מההחלטה על הכרזת הקבוצה לאלופה הם המאמן והשחקנים, שיזכו כעת למענקי אליפות.

 

 

אהבתם את הכתבה?

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות