fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: נהריה תארח את מכבי ת"א במחזור הפתיחה של הליגה

בהגרלת משחקי הליגה נקבע, כי עירוני נהריה תארח במחזור הראשון את אלופת המדינה, מכבי ת"א (18 באוקטובר). במחזור השני תצא נהריה למפגש חוץ נגד סגנית האלופה, מכבי ראשל"צ
פתיחת עונה מאתגרת. מאמן עירוני נהריה דני פרנקו עם קפטן הקבוצה, טוני גפני |צילום: אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה (ליגת העל)

בהגרלת משחקי הליגה שהתקיימה במנהלת הכדורסל נקבע כי עירוני נהריה במחזור הראשון את האלופה, מכבי ת"א. הליגה צפויה להיפתח ב-18 באוקטובר, אלא אם כן יחול שינוי עקב התפשטות נגיף הקורונה. במחזור השני תצא נהריה למפגש חוץ לא קל נגד סגנית אלופת המדינה, מכבי ראשון לציון ובמחזור השלישי תארח את הפועל גלבוע/גליל.

העונה תתפרס על פני 26 מחזורים, כשלאחר מכן הקבוצות יחולקו לבית עליון (6 קבוצות) ובית תחתון (7 קבוצות). לפלייאוף יעפילו כל שש הקבוצות מהבית העליון ועוד שתי קבוצות שיסיימו במקומות הראשון והשני מהבית התחתון. שלב רבע גמר הפלייאוף יהיה בשיטת הטוב מחמישה משחקים וחצי הגמר והגמר בשיטת הטוב משלושה משחקים.

עוד קודם לכן, אמור להתקיים הטורניר הקדם העונתי המסורתי – גביע ווינר סל 2020. תחילה, נקבע כי הטורניר יתחיל ב-22 בספטמבר בהשתתפותן של כל קבוצות ליגת העל, אולם עקב הסגר הצפוי, לא ברור אם הוא אכן יתקיים בתאריך המקורי או שיידחה למועד אחר.

המשחקים יהיו בשיטת נוק אאוט.

במידה והטורניר אכן יתקיים ביום שלישי, עירוני נהריה תפגוש במשחק הראשון את מכבי חיפה (יום שלישי, 22 בספטמבר, שעה 19:30). אם נהריה תנצח, היא תפגוש בשלב רבע הגמר (יום חמישי, 24 בספטמבר) את מכבי ראשון לציון. משחקי חצאי הגמר יערכו בימים ראשון ושני (4-5 באוקטובר), בעוד משחק הגמר יתקיים ביום ראשון, 11 באוקטובר.

שבוע לאחר מכן תפתח הליגה.

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:🥳

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן! 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות