fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגת העל: לא כוחות – עירוני נהריה הפסידה למכבי תל אביב ב-44 נקודות הפרש

קרב הקצקרב הקצוות בין הראשונה בטבלה, מכבי תל אביב, לאחרונה, עירוני נהריה, הסתיים בניצחון בית מהדהד לזכות הצהובים, 63:107. מאמן עירוני נהריה שי סגלוביץ': "אין לנו שום דבר טוב לקחת מהמשחק הזה". וגם: למה השחקן מאליק ניומן לא שותף כלל במהלך המחצית השנייה?
המאמן של עירוני נהריה, שי סגלוביץ' | צילום: אדריאן הרבשטיין
המאמן של עירוני נהריה, שי סגלוביץ' | צילום: אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה (ליגת העל)

לא כוחות, פשוט לא כוחות. עירוני נהריה ספגה במחזור האחרון את אחד מהפסדיה הגדולים בתולדותיה כשנכנעה במפגש חוץ לאלופה, מכבי תל אביב, 107:63. הרבע הראשון עוד היה צמוד, אבל ההמשך היה כולו צהוב. גם חסרונו של מקנזי מור בשורות נהריה, לא היווה תירוץ לפער הענק שנראה על הפרקט בין הקבוצות.

רבע ראשון: כמו שציינו, נהריה דווקא פתחה באופטימיות זהירה לסיים את הערב הזה בכבוד והיא אף הובילה שלוש פעמים במהלך הרבע. בדקה האחרונה של הרבע הראשון התעשתה מכבי תל אביב וסיימה אותו ביתרון קל, 17:20.

רבע שני: מכבי תל אביב פתחה בריצת 0:8, והגדילה את הפער לדו ספרתי. נהריה עוד ניסתה לעצור את הסחף, אבל הצהובים המשיכו לצלוף ולדייק מכל פינה ולסיים את המחצית הראשונה ביתרון, 30:50.

רבע שלישי: המגמה נמשכה גם במחצית השנייה כששחקני מכבי ת"א לא מורידים את הלחץ אפילו לא לשנייה ומסיימים את הרבע השלישי ביתרון עוד יותר גדול, 42:75.

רבע רביעי: הרבע האחרון היה למעשה סיוט ספורטיבי כשנהריה כל העת מסתכלת על השעון ומייחלת לבאזר שיחשיך את התוצאה הבוהקת שעל המסך במרומי האולם. זה נגמר בסוף בהפסד, 107:63 צורם.

לנהריה קלעו: מייקל יאנג (7 כדורים חוזרים) – 21 נק', ג'רון בלוסומגיים – 20 נק', ג'ו אלכסנדר – 14 נק', זיו בן צבי – 6 נק', גל גילינסקי – 2 נק'.

המאמן שי סגלוביץ': "לא תיארנו לעצמנו שזה ייגמר ככה, אבל גם אנחנו תרמנו לתוצאה הזאת. ברגע שמכבי תל אביב לקחה את המומנטום היא כבר לא נעצרה. הצד ההגנתי שלנו בהחלט מדאיג, ולא רק בגלל שמדובר בקבוצה כמו מכבי תל אביב. יש לנו עוד הרבה מה לשפר בעניין הזה. הסיטואציה בהחלט קשה, אבל ידעתי את זה מהרגע שהגעתי לנהריה. אין לנו שום דבר טוב לקחת מהמשחק הזה. אנחנו צריכים לשים את המשחק הזה מאחורינו ולהמשיך הלאה".

על הסיבה להורדתו של מאליק ניומן לספסל כבר במחצית הראשונה ולא לשתפו כלל במהלך המחצית השנייה, אמר סגלוביץ': "לא אהבתי את הגישה שלו במחצית הראשונה, ולכן הוא לא שותף במחצית השנייה".

ההפסד החזיר את עירוני נהריה לירכתי הטבלה עם 17 נקודות ומאזן של 2 ניצחונות ו-13 הפסדים.

במחזור הבא תארח עירוני נהריה את הפועל ירושלים (יום שני, 1 במרץ, שעה 21:00).

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות