fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגת העל: אחרי עוד הפסד, עירוני גשם נהריה בדרך לליגה הלאומית

עירוני גשם נהריה הצליחה לחזור מפיגור של 20 נקודות במשחקה נגד מחזיקת גביע היורוקאפ הטרייה, עירוני נס ציונה, אבל זה לא הספיק והיא רשמה עוד הפסד, 94:90, שהחמיר עוד יותר את מצבה בתחתית. המאמן שי סגלוביץ': "גם אם נגזר עלינו לרדת, נמשיך לתת פייט לכל קבוצה יריבה"
בליבם. עירוני נהריה מצדיעה ונפרדת מהיו"ר ניסים אלפסי ז"ל | צילום: לילך וייס

עירוני גשם נהריה (ליגת העל)

עירוני גשם נהריה רשמה במחזור האחרון עוד הפסד, ביתי, לעירוני נס ציונה, מחזיקת גביע יורוקאפ הטרייה, 94:90, ועשתה עוד צעד שמקרב אותה לפרידה מליגת העל ולנשירה לליגת המשנה.

המפגש נפתח בדקת הצדעה ליו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי ז"ל, שנפטר לאחר מאבק במחלה קשה ונמשך בהענקת זר פרחים לקבוצה האורחת, על זכייתה ההיסטורית בגביע יורוקאפ.

רבע ראשון: האורחים מנס ציונה פתחו בסערה וכבר אחרי דקה וחצי הובילו, 0:8. נהריה עלתה לראשונה על לוח התוצאות עם סל של גל גילינסקי, אבל נס ציונה המשיכה בריצת, 0:12, וסיימה את הרבע הראשון ביתרון דו ספרתי, 13:30.

רבע שני: המומנטום הכתום נמשך גם ברבע השני כשנהריה כל הזמן מנסה להחזיר מלחמה ולהישאר בתמונת המשחק. זה לא ממש עזר ונהריה ירדה להפסקה כשהיא בפיגור, 53:38.

רבע שלישי: נס ציונה רצתה לגמור עניין מוקדם, אבל נהריה, למרות הפיגור, לא ויתרה, המשיכה לתת פייט והצליחה לבלום את ניסיונות הבריחה של האורחים. נהריה אומנם סיימה את הרבע השלישי בפיגור, 82:68, אבל עם תקווה לשינוי.

רבע רביעי: נהריה פתחה מצוין את הרבע האחרון ובריצה מדהימה של 2:21, הצליחה למחוק את הפער ולחולל מהפך מדהים בדרך ליתרון ראשון במשחק, 84:85 (דקה 35). אלא שפה נגמר לנהריה האוויר. נס ציונה הגיבה בריצת 0:6, והחזירה לעצמה את היתרון, 85:90. נהריה עוד ניסתה להציל משהו, כשדקה לסיום צימקה ל-93:90, אבל בהמשך החטיאה זריקה מחוץ לקשת, ומנגד נס ציונה סגרה עניין. נהריה אומנם בדרך ללאומית, אבל היא הוכיחה שהיא תמשיך לתת פייט ותעשה עוד הרבה צרות ליריבותיה.

לנהריה קלעו: מאליק ניומן – 29 נק', ג'רון בלוסומגיים – 22 נק', מייקל יאנג – 17 נק', גל גילינסקי – 16 נק' (שיא קריירה בליגת העל), נועם אקריש – 4 נק', זיו בן צבי – 2 נק'. כן שותפו: עידו דוידי ואופק בן יעקב.

המאמן שי סגלוביץ': "הפסד זה הפסד ואת התוצאה אי אפשר לשנות. פתחנו לא טוב את המשחק, אבל התחושות מהשיפור שגילינו במחצית השנייה היו הרבה יותר טובות. מה שהשחקנים עשו זה משהו שלא מובן מאליו, כי יכולנו בקלות להתפרק, אבל הפגנו חוזק מנטלי. למרות הסיטואציה הקשה, אנחנו לוקחים את הדברים הטובים וכן רוצים להיות תחרותיים. במהלך המחצית אמרתי לשחקנים שלא יכול להיות שנספוג 53 נקודות ועשינו רק 3 עבירות.

"השחקנים הפנימו את הדברים ובמחצית השנייה היינו הרבה יותר אגרסיביים. בכלל, מלבד הפיגור ברבע הראשון, בכל שלושת הרבעים הבאים, למעשה ניצחנו. מגיע לשחקנים קרדיט על החזרה שלהם למשחק. האחריות היא כמובן קודם כל עליי ואחר כך על השחקנים. זה לא סוד שיש לנו סגל קצר וחסרון של שחקנים משמעותיים שפצועים, אבל יש תחושה שאנחנו יכולים ומסוגלים ליותר. עברנו טלטלה קשה עם מותו של היו"ר ניסים אלפסי ז"ל, והמערכת צריכה להתאושש. אבל גם אם נגזר עלינו לרדת, רואים גם שיש פה משהו חדש שנבנה".

במחזור הבא, שיתחיל את הפלייאוף, תצא עירוני גשם נהריה למפגש חוץ נגד עירוני נס ציונה (יום רביעי, 5 במאי, שעה 18:00).

 

להלן תחתית טבלת ליגת העל:

  1. בני הרצליה – 31 נק'
  2. הפועל ת"א – 30 נק'
  3. מכבי חיפה – 30 נק'
  4. עירוני גשם נהריה – 27 נק'

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות