fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: נהריה החתימה שחקן בן 20 שזכה כבר ב-4 תארים

הסנטר פורוורד יונתן אטיאס (20, 2.05 מ'), שהיה בסגל מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות, חתם בנהריה ויסייע לה לחזור לליגת העל. המאמן שי סגלוביץ': "מדובר באחד משחקני דור העתיד של הכדורסל הישראלי"
ירידה לצורך עלייה? יונתן אטיאס | צילום: מנהלת הליגה בכדורסל

עירוני גשם נהריה (לאומית)

עירוני גשם נהריה מתקרבת להשלמת סגל הקבוצה לעונה הקרובה כשהחתימה את השחקן התשיעי שלה: הסנטר פורוורד יונתן אטיאס (20, 2.05 מ'), שחקנה של מכבי תל אביב ונבחרת העתודה של ישראל.

אטיאס, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושחקן בסגל הקבוצה הבוגרת בשנתיים האחרונות, אומנם לא שיחק הרבה (בשנה הראשונה שותף ב-14 משחקים בהם העמיד ממוצעים של 0.2 נקודות למשחק ו-0.5 כדורים חוזרים. בשנה שעברה שותף ב-7 משחקים בלבד בהם העמיד ממוצעים של 1.4 נקודות במשחק ו-0.6 כדורים חוזרים), אבל באמתחתו כבר שתי אליפויות, זכייה בגביע ווינר וזכייה בגביע המדינה.

אטיאס הצטרף לקבוצת הנוער של מכבי תל אביב בגיל 16 וכבר בעונתו הראשונה הוביל אותה לזכייה באליפות המדינה.

אטיאס מצטרף לסגל שכולל גם את יוגב אוחיון, אלכס צ'וברביץ', דולב דרפיץ', ניב אוזן, תומר כהן, עומר פולג, אופק בן יעקב ונועם אקריש.

המאמן שי סגלוביץ': "אני שמח על הצטרפותו של יונתן אטיאס למשפחת עירוני גשם נהריה. יונתן בחר להישאר במכבי תל אביב ולבנות את עצמו בצורה הדרגתית, שאני מאוד מאמין בה. אין לי ספק שיונתן הוא אחד משחקני הכדורסל הגבוהים העתידיים בכדורסל הישראלי וכעת חובת ההוכחה היא עליו. אני מאחל ליונתן הצלחה רבה וכולנו תקווה שהוא יסייע לנו בהשגת מטרות הקבוצה בעונה הקרובה".

יו"ר הקבוצה צביאל רובין: "יונתן שחקן מצוין ובעל פוטנציאל גדול. אני בטוח שהוא יחזק אותנו באתגרים שצפויים לנו העונה ואני מאחל לו הצלחה. בימים אלה אנחנו יושבים עם הצוות המקצועי וביחד אנחנו ממשיכים במאמצים להחתים שחקני חיזוק זרים איכותיים וטובים שישלימו את הסגל לעונה הקרובה".

 

ירידה לצורך עלייה? יונתן אטיאס | צילום: מנהלת הליגה בכדורסל

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות