fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: החתמה שמינית לעירוני גשם נהריה

הגארד עומר פולג (21), ששיחק בעונה שחלפה במכבי הוד השרון בליגה הלאומית, חתם בקבוצה הנהריינית. היו"ר צביאל רובין: "החתמתו של עומר הינה חלק מתכנית העבודה שלנו להבאת שחקנים צעירים ומוכשרים שיובילו את הקבוצה בעונות הקרובות"
ברוך הבא. שחקנה החדש של עירוני גשם נהריה, עומר פולג | צילום: באדיבות בן אלירן

עירוני גשם נהריה (לאומית)

עירוני גשם נהריה קרובה להשלמת סגל הקבוצה בעונה הקרובה, אחרי שהודיעה על החתמה, שמינית במספר, של הגארד עומר פולג (21, 1.85 מ'), ששיחק בעונה שחלפה במדי מכבי הוד השרון בליגה הלאומית. פולג רשם ממוצעים של 6.6 נקודות במשחק, 1.3 כדורים חוזרים ו-1.1 אסיסטים. פולג מצטרף לסגל שכולל גם את יוגב אוחיון, אלכס צ'וברביץ', דולב דרפיץ', ניב אוזן, תומר כהן, אופק בן יעקב ונועם אקריש.

המאמן שי סגלוביץ': "אנו שמחים על הצטרפותו של עומר פולג ומאחלים לו הצלחה. מדובר בשחקן צעיר ומוכשר ואנו רואים בו פוטנציאל גדול להתפתח ולהתקדם מבחינה מקצועית".

יו"ר הקבוצה צביאל רובין: "החתמתו עומר פולג, הנה חלק מתכנית העבודה שלנו שמתבססת על הבאת שחקנים צעירים, מוכשרים וטובים, שיובילו את עירוני נהריה בשנים הקרובות. כבר בתחילת דרכי בקבוצה, זאת הייתה מטרתי ואני שמח שהצוות המקצועי רואה גם הוא חשיבות למהלך שכזה. אנו שמחים שעומר אתנו, מברכים אותו בברכת ברוך הבא לקבוצתנו ומאחלים לו הצלחה".

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות