fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: החתמה שביעית לעירוני גשם נהריה

הגארד דולב דרפיץ' (29), ששיחק בעונה שעברה במכבי אשדוד בליגה הלאומית הוא המצטרף החדש לסגל שהולך ונבנה בנהריה. המאמן סגלוביץ': "דולב מביא עמו תשוקה והרבה רצון להצליח". היו"ר רובין: "ממשיכים בבניית סגל קבוצה איכותי. לאוהדים יש למה לצפות"
דולב דרפיץ', הרכש החדש של נהריה | צילום: מנהלת הליגה בכדורסל

עירוני גשם נהריה (לאומית)

עירוני גשם נהריה הולכת ומשלימה את סגל הקבוצה לעונה הקרובה. ההחתמה האחרונה היא של הגארד דולב דרפיץ' (29, 1.95 מ'), ששיחק בעונה שעברה במכבי אשדוד בליגה הלאומית, המדיה העמיד ממוצעים של 10.7 נקודות במשחק, 3.9 כדורים חוזרים, 1.6 אסיסטים וחטיפה אחת. דרפיץ/ הוא השחקן השביעי שמצטרף לסגל שהולך ונבנה בנהריה וכולל כרגע את יוגב אוחיון, אלכס צ'וברביץ', ניב אוזן, תומר כהן, אופק בן יעקב ונועם אקריש.

המאמן שי סגלוביץ': "אני שמח שהמהלך להחתמתו של דולב צלח והוא יהיה אתנו בעונה הקרובה. ההיכרות שלי עם דולב היא רבת שנים, עוד כששיחק בקבוצת הנוער ולא רבים האמינו בו.  זיהיתי את הרצון ואת התשוקה שהוא מביא אתו לכל קבוצה בה הוא משחק ואת שאיפתו להצטיין ולהצליח. כיום, דולב הוא שחקן דומיננטי מאוד בליגה הלאומית ואני בטוח ביכולתו לסייע לנו להגשים את מטרותינו".

יו"ר הקבוצה צביאל רובין: "אנו ממשיכים לעבוד ביסודיות על הרכבת סגל הקבוצה לעונה הקרובה, מתוך שאיפה להביא אלינו את השחקנים הטובים ביותר, ושיתאימו למרקם המקצועי והחברתי של הקבוצה. בימים הקרובים נחל גם במכירת מנויים לעונת המשחקים הקרובים ולאוהדים אני אומר: יש למה לצפות".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות