fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: החתמה נוספת לעירוני גשם נהריה

הסנטר הוותיק אלכס צ'וברביץ' (34, 2.12 מ'), שהיה בעונה שעברה קפטן קבוצת מכבי חיפה בליגת העל, חתם בנהריה. המאמן סגלוביץ': "המטרה שלנו ברורה - עלייה לליגת העל". היו"ר רובין: "עובדים ימים ולילות כדי להעמיד סגל שחקנים איכותי"
הסנטר החדש של עירוני גשם נהריה, אלכס צ'וברביץ' צילום: באדיבות בן אלירן

עירוני גשם נהריה הודיעה על החתמתו של הסנטר אלכס צ'וברביץ' (34, 2.12 מ'), שענד בעונה שעברה את סרט הקפטן במדי קבוצת מכבי חיפה, שכזכור, נשרה יחד עם נהריה לליגה הלאומית.

צ'וברביץ' רשם 28 משחקים בהם רשם ממוצעים של 3.7 נקודות ו-3.4 כדורים חוזרים.

המאמן שי סגלוביץ': "אני מאוד שמח על הצטרפותו של אלכס למשפחת עירוני נהריה והוא חלק משמעותי בבניית הסגל שלנו לעונה הקרובה כשהמטרה היא ברורה – לחזור לליגת העל. אני רוצה להודות להנהלת הקבוצה, שראתה יחד אתנו את החשיבות שבהבאת שחקן איכותי כזה לנהריה. אנו ממשיכים בבניית הסגל במטרה להעמיד קבוצה טובה".

יו"ר הקבוצה צביאל רובין: "אלכס מגיע אלינו כשחקן ישראלי בכיר ויהיה חלק חשוב ומשמעותי בבניית החדשה של הקבוצה. כמו שהבטחנו, אנו, חברי ההנהלה, יחד עם הצוות המקצועי, עובדים ימים ולילות כדי לצרף את השחקנים הטובים ביותר במטרה לבנות קבוצה איכותית ואטרקטיבית שתהיה מקור גאווה לאוהדים ולעיר".

נציין רק, שצ'וברביץ' מצטרף לשלושה שחקנים נוספים שכבר חתמו לעונה הקרובה: תומר כהן שמגיע מהפועל עפולה מהליגה הלאומית, שם נבחר לתגלית העונה, ואופק בן יעקב ונועם אקריש, שהאריכו את חוזיהם בקבוצה לעונה נוספת.

הסנטר החדש של עירוני גשם נהריה, אלכס צ'וברביץ' | צילום: באדיבות בן אלירן

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות