fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: יו"ר חדש לעירוני גשם נהריה

צביאל רובין, נבחר לתפקיד יו"ר קבוצת הכדורסל עירוני גשם נהריה, במקומו של היו"ר ניסים אלפסי ז"ל שנפטר בשבוע שעבר לאחר מאבק במחלה קשה. היו"ר הנכנס: "הקבוצה תמיד הייתה בלבי ואעשה את הכל כדי להוביל אותה להצלחה"
שיהיה בהצלחה. היו"ר החדש של עירוני נהריה, צביאל רובין | צילום: באדיבות בן אלירן

עירוני גשם נהריה (ליגת העל)

שבוע לאחר פטירתו של היו"ר המיתולוגי ניסים אלפסי ז"ל, מינתה קבוצת הכדורסל עירוני גשם נהריה יו"ר חדש. מדובר בצביאל רובין, שעם כניסתו לתפקיד אמר: "אני נכנס לנעליים גדולות של היו"ר ניסים אלפסי ז"ל בהערכה ובהוקרה וערכי מורשתו וניהולו, יהיו לי כמצפון במסע אותו אני מתחיל היום. עבורי, התפקיד הוא סגירת מעגל של ממש.

עירוני נהריה איתי ובליבי מילדות וזכיתי לקחת חלק במסגרות הנוער של הקבוצה, ושנים ליוויתי את הקבוצה במשחקים ונהניתי מאוד מהחיבור של הקבוצה לעיר ולקהילה המקומית. בתפקידי אעשה כל שניתן כדי לעמוד באתגרים העומדים בפני הקבוצה בעונה הנוכחית וגם בעונות הבאות.

חשוב לי באופן אישי שאוהדי הקבוצה יחוו צמיחה והצלחה ושתושבי נהריה יהיו גאים בקבוצה ובהישגיה. אני מאמין שבעזרת משאבים מתאימים, קהילתיות תומכת וסיוע של גורמים נוספים ואנשים טובים ומוכשרים מהעיר, ניתן יהיה ליצור קבוצה שתביא גאווה לעיר נהריה. אני רוצה להודות לכל המברכים והאנשים שהציעו את עזרתם בקידום הקבוצה. כיף לראות את האכפתיות הגדולה והרצון העז לסייע למען הצלחת הקבוצה".

רובין גם ציין כי בכוונתו להקים ועדה מייעצת שתורכב מתושבים שיהיו מוכנים לתרום מזמנם ומהידע שלהם לטובת הקבוצה.

"עירוני נהריה היא מאז ומתמיד הייתה אצלי בלב ובנשמה ואמלא את תפקידי כיו"ר בהתנדבות מלאה למען הצלחת הקבוצה", סיכם רובין.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות